Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Lietuvoje veikiantys bankai teigia, kad jų klientai ramūs

 „Snoras“
Irmanto Gelūno / 15min nuotr. / „Snoras“
Šaltinis: 15min
0
A A

Lietuvoje veikiantys bankai teigia, kad jų klientai ramūs – jie nemano, kad „Snoro“ nacionalizacija reiškia visų bankų krizę, krizė esą ne sisteminė, o vieno banko. Visgi vienas Švedijos bankų, ramindamas klientus, jau paskelbė, kad jokių sąsajų su „Snoru“ neturi, „Medicinos bankas“ atiduoda indėlius pinigų pritrūkusiems „Snoro“ klientams.

Švedų bankas „Handelsbanken“, reaguodamas į Lietuvos sprendimą nacionalizuoti „Snoro“ banką, praneša, kad jokių sąsajų su šiuo banku neturi.

Lietuvoje veikiantys užsienio kapitalo bankai nepanikuoja.

„Vakar viskas ganėtinai ramu buvo, dirbome įprastu režimu, pavieniai teiravosi. Šiandien bent jau ryte nieko ypatingo nebuvo. Mes stebime situaciją, judėjimas prasideda po pietų, tada ir bus daugiau informacijos“,  – sakė banko „Nordea“ atstovas Vaidotas Cucėnas.

Jokių atskirų pareiškimų bent jau kol kas neketina padaryti bankas „Swedbank“. „Natūralu, kad žmonės teiraujasi, bet kažkokio didesnio judėjimo nepastebime. Situaciją stebime ir esame pasirengę didesniems pokyčiams, klientų panikos ar plūstelėjimo į padalinius nėra. Buvo aiškiai iškomunikuota, kad problemų turi tik vienas bankas“, – sakė banko atstovas Saulius Abraškevičius.

Tuo metu „Ūkio bankas“ praneša, kad žmonės yra sunerimę, kai kurie atsiiminėja indėlius. Visgi banko atstovė Auksė Armonaitė pabrėžė, kad „Snoro“ problemos su kitais bankais nesusijusios, ir ragina gyventojus neatsiiminėti indėlių, kad nepatirtų nuostolių.

„Natūralu, kad žmonės teiraujasi išgirdę tokią informaciją. Stengiamės paaiškinti, kad pagrindo jokiai panikai nėra, ir raginame nesiimti jokių impulsyvių veiksmų, nes tai lems finansinius nuostolius, jei indėliai bus atsiimti anksčiau termino“, – sakė A.Armonaitė.

Jos teigimu, pinigus pasiima tik nedidelė dalis žmonių, taip pat ateina ir naujų klientų, todėl bankas nuostolių nepatirs.

„Medicinos banko“ atstovė Daiva Patalauskienė sakė, kad į banką indėlių atsiimti ateina tik tie klientai, kurių terminas yra pasibaigęs, arba „Snoro“ klientai.

„Kažkokio stipraus klientų pagyvėjimo nesijaučia. (...) Ateina tie, kurie turėjo sąskaitas „Snoro“ banke ir dabar jaučia pinigų stygių“, – sakė D.Patalauskienė ir pridūrė, kad bankas dėl to didelių nuostolių neturės.

„Danske“ banko Komunikacijos departamento direktorius Dalius Morkvėnas sakė, kad Lietuvos banko ir Vyriausybės sprendimai dėl vieno iš šalyje veikiančių bankų neturi jokios įtakos „Danske“ banko veiklai Lietuvoje: „Bankas vykdo visus įsipareigojimus savo klientams ir nekeičia savo veiklos strategijos. Nepriklausomai nuo to, ar klientų lėšos yra einamosiose sąskaitose ar indėliuose, jos yra apdraustos Danijos Karalystės Indėlininkų ir investuotojų garantiniame fonde, draudžiamoji lėšų suma – 100 000 eurų. „Danske Bank A/S“ filialo Lietuvoje veikla yra prižiūrima Danijos finansų priežiūros institucijos ir Lietuvos banko.“

Atnaujinta 14.24 val. Lietuvos bankas išplatino pranešimą spaudai, kuriame teigiama, kad šalies bankai veikia įprastu režimu, reikšmingų tarpbankinių lėšų persiskirstymų neužfiksuota.

„Lietuvos bankas nuolat stebi bankų veiklą. Šios dienos 12 val. duomenys rodo, kad šalies bankai veikia įprastu režimu. Reikšmingų tarpbankinių lėšų persiskirstymų neužfiksuota.

Likvidumo situacija šalies bankuose, taip pat ir vietos kapitalo, – stabili. Lietuvos bankas iš šalyje veikiančių bankų nėra gavęs nei likvidumo paramos prašymų, nei paklausimų apie galimybę tokią paskolą gauti. Tai reiškia, kad likvidumo situacija visuose bankuose – užsienio ir vietos kapitalo – yra stabili, – rašoma pranešime spaudai. – Pokyčiai, susiję su banko „Snoras“ veikla, neturės reikšmingo tiesioginio poveikio kitiems šalies bankams, nes probleminio banko tarpbankiniai įsipareigojimai yra nedideli.“

DAUGIAU APIE „SNORO“ NACIONALIZAVIMĄ

Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką