Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Iki“ ir „Rimi“ prekybos tinkluose pakilo maisto kainos

Rugsėjį padidinus pridėtinės vertės mokestį (PVM), kainas praėjusią savaitę pakėlė tik „Iki“ ir „Rimi“ prekybos tinklai. „Maxima“ ir „Norfa“ didesnę mokesčių naštą kol kas dengia savo sąskaita, rašo „Lietuvos rytas“.
Rimi
Rimi / Alvydo Opulskio / 15min nuotr.

„Rimi“ maisto produktai brango 2 proc. – kiek ir padidėjo pats PVM. „Iki“ kainas nustatė pagal seną prekybininkų strategiją – kad iki apvalios sumos trūktų vieno cento, todėl dėl tokio apvalinimo kai kurios prekės „Iki“ tinkle brango daugiau, nei didėjo PVM.

Prekybos tinkle „Rimi“ nebrango apie 1600 produktų. „Iki“ tinklas savo sąskaita nedidino pačių pigiausių maisto produktų kainų.

Šalies mažmeninės prekybos rinkos lyderė „Maxima“ dėl padidėjusio mokesčio kainų rugsėjo pradžioje nekeitė.

„Mūsų galimybės išlaikyti dabartines kainas ribotos. Tiekėjai ir gamintojai sako tą patį. Todėl artimiausiu metu pamatysime įvairių dalykų: kai kas pigs, o kai kas brangs“, – prognozavo „Maximos“ atstovė spaudai Renata Saulytė.

„Norfos“ atstovai teigia pasiryžę kiek galima ilgiau kompensuoti mokesčių padidėjimą savo sąskaita.

Kainų nekeisime tiek, kiek galėsime. Tačiau viskas priklauso ne tik nuo mūsų, bet ir nuo tiekėjų, konkurentų, pirkėjų ir valdžios elgesio. Vyriausybė bet kada gali priimti kokį nors sprendimą, kuris paveiks mūsų verslą“, – teigė „Norfos“ atstovas Darius Ryliškis.
 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius