Anksčiau ilgąjį savaitgalį alkoholinių gėrimų būdavo parduodama 20–30 proc. daugiau, dabar žmonės turi mažiau pinigų, o drauge – ir mažiau progų švęsti, „Lietuvos rytui“ sakė „Stumbro“ rinkodaros direktorius Algirdas Čiburys. Pastaruoju metu darbo dienų ir savaitgalių prekybos rezultatai beveik nesiskiria.
Tiesa, A.Čiburys įsitikinęs, kad ilgieji savaitgaliai vis tiek naudingi, jie tapo trumpų atostogų alternatyva.
Pelningais ilgaisiais savaitgaliais negali girtis ir prekybos tinklas „Maxima“. Paprastai savaitgaliais apyvarta ūgteli apie 10 proc., palyginti su darbo dienomis. Tokie pat būna ilgųjų savaitgalių rezultatai.
Prekybos ir pramogų centrų „Akropolis“ koridorius per ilguosius savaitgalius užplūsta lankytojai. Tiesa, ne visuomet išlaidauti. „Akropolių“ apyvarta paprastai per šventes padidėja apie 20 proc., tiek gausesni ir lankytojų būriai. Jie pramogaudami po stogu dažnai užsuka į kiną, ledo areną ar boulingą.
Suaktyvėjančiu klientų srautu ilgaisiais savaitgaliais džiaugiasi ir kelionių agentūrų tinklo „Neoturas“ vadovė Daiva Laivienė. Prieš ilguosius savaitgalius jie jaučia didesnę poilsinių ir pažintinių kelionių paklausą, ypač trumpų kelionių autobusu.