TIESAI REIKIA TAVO PALAIKYMO PRISIDĖK
Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą

Indai investavo į prekės ženklo „Olialia“ cigaretes ir kalendorius

„Olialia“ kramtomojo tabako pristatymas
Asmeninio archyvo nuotr. / „Olialia“ kramtomojo tabako pristatymas
Šaltinis: 15min
0
A A

Viena įtakingiausių šeimų Indijoje – Vermos – pasirašė ilgalaikį (10 metų) bendradarbiavimo kontraktą su „Olialia“ ženklo vystytojais Lietuvoje, skelbiama ketvirtadienį išplatintame pranešime.

Verslininkai iš Indijos per ateinančius trejus metus į „Olialia“ ženklo vystymą ir jo prekes, skirtas Azijos regionui, planuoja investuoti 1 mlrd. JAV dolerių.

Asmeninio archyvo nuotr./„Olialia“ cigarečių pristatymas
Asmeninio archyvo nuotr./„Olialia“ cigarečių pristatymas

Pirmieji produktai – „Olialia“ cigaretės, „Olialia“ kalendorius 2017 ir „Olialia“ kramtomasis tabakas jau pristatyti iškilmingoje ceremonijoje, vykusioje Naujajeme Delyje, Indijoje, birželio 8-ąją. Prabanga spindintį pristatymą, kuris pritraukė net ir Bolivudo žvaigždes, organizavo Vermų šeima kartu su „Olialia World“.

„Olialia“ prekės ženklas tiesiogiai ir netiesiogiai sukurs maždaug 20 tūkst. darbo vietų.

Ilgalaikėje perspektyvoje planuojama, kad prekių ir paslaugų, žymimų „Olialia“ prekės ženklu, skaičius išaugs iki 50.

„Olialia“ savo veiką planuoja plėsti įvairiose verslo nišose, tokiose kaip greito vartojimo prekės, viešbučių tinklas, kurortai, kazino, renginių planavimo paslaugos, aprangos linija.

„Visos prekės gaminamos Indijoje bendradarbiaujant tiek su vietiniais gamintojais, tiek ir su pramonininkais iš kitų valstybių. „Olialia“ prekės ženklas tiesiogiai ir netiesiogiai sukurs maždaug 20 tūkst. darbo vietų", – teigia Abhishek Verma.

Anot „Olialia“ plėtotojų Indijoje, „Olialia“ prekės ženklo vystymo strategija tikslingai nukreipta į didžiausias vartojimo rinkas.

Asmeninio archyvo nuotr./Anca Verma ir Abhishek Verma
Asmeninio archyvo nuotr./Anca Verma ir Abhishek Verma

Strateginiai „Olialia“ partneriai Indijoje, buvęs supermodelis iš Rumunijos Anca Verma ir jo vyras Abhishekas Verma, vieni turtingiausių ir įtakingiausių šeimų šalyje. Pagal „Forbes“ skelbtus duomenis, Verma šeimos valdomo turto vertė siekia 3 mlrd. eurų.

„Olialia“ buvo įkurtas Lietuvoje, o šio ženklo paslaugų ir prekių apyvarta 2011 m. spalio mėn. perkopė 1,23 mlrd. litų (daugiau nei 348 mln. eurų.) Kūrėjai Lietuvoje gavo daugiau nei 7mln. litų pajamų (daugiau nei 2 mln. eurų) už suteiktas teises partneriams naudotis ženklu.

Prekinio ženklo „Olialia“ plėtra Lietuvoje buvo vystoma kartu su įmonėmis: „Gubernija“, „Selita“, „Pieno žvaigždės“, „Vikeda“, „Vilniaus Pergalė“, „Ūkio bankas“, „Olifėja“, „LNK televizija“, „Forum Cinemas“ ir kitomis.

Visos „Olialia“ ženklo teisės priklauso Justino Tomkaus šeimai ir jo broliui Ryčiui.

Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Dakaras 2018

Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką