Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Internetu šiemet perkama dukart dažniau nei 2009 m. pradžioje

Lietuvos gyventojai šiemet kur kas aktyviau perka internetu ir vis dažniau taip įsigyja ne tik brangesnes prekes – skrydžių bilietus, elektroninę įrangą, bet ir smulkesnius pirkinius.
Kredito kortelė
Kredito kortelė / Photos.com nuotr.

Atsiskaitymų internete „Swedbank“ mokėjimo kortelėmis skaičius per pirmuosius devynis 2010 m. mėnesius, lyginant su atitinkamu 2009 m. periodu, išaugo 55 procentais. 2010 m. rudenį internetu buvo perkama dukart dažniau nei 2009 m. pradžioje, teigiama banko pranešime.

Banko specialistai prognozuoja, kad spartaus augimo tendencija išsilaikys ir ateityje.

„Pirkimas internetu, atsiskaitant mokėjimo kortelėmis, sparčiai populiarėja visame pasaulyje. Šiemet per vadinamąjį „Cyber Monday“ Kalėdinį išpardavimą JAV pirmą kartą internetu per dieną buvo įsigyta prekių daugiau nei už milijardą JAV dolerių. Tą pačią tendenciją, matome ir Lietuvoje – apimtys, aišku, mažesnės nei didžiosiose Vakarų valstybėse, tačiau augimo tempai yra kur kas didesni. Tai susiję ir su vartotojų įpročių pasikeitimais, ir su augančia interneto skvarba, ir su didėjančiu elektroninių parduotuvių skaičiumi bei prekių pasirinkimu juose“, – sako „Swedbank“ Kasdienės bankininkystės ir investavimo departamento direktorius Ramūnas Strauka.

Daugiau nei 1,7 mln. mokėjimo kortelių išdavęs „Swedbank“ užima 40 proc. Lietuvos mokėjimų kortelių rinkos. Bankas vienintelis Lietuvoje teikia saugaus atsiskaitymo internete paslaugas „Verified by VISA“ ir „Secured by Mastercard“.

„Swedbank“ mokėjimo kortelių turėtojai kas mėnesį vidutiniškai atlieka apie 60 tūkstančių pirkimų internetu, o vidutinė tokios operacijos suma siekia 264 litus.

„Pastebime, kad žmonės internetu, atsikaitydami mokėjimo kortelėmis, perka vis įvairesnes prekes. Jei anksčiau šioje rinkoje dominavo brangesni pirkiniai – lėktuvų bilietai, buitinė technika, kompiuteriai, tai dabar vis dažniau įsigyjama ir pigesnių prekių – knygų, bilietų į renginius, kosmetikos bei parfumerijos“, – sako R.Strauka.

„Swedbank“ specialistai prognozuoja, kad elektroninės prekybos apimtys Lietuvoje toliau sparčiai augs.

„Palyginti su 2009 m. pradžia atsiskaitymai už prekes ir paslaugas mokėjimo kortelėmis internetu išaugo daugiau nei dvigubai. Auga nauja vartotojų karta, kuriai pirkimas internetu yra jau susiformavęs įprotis. Be to, didėja ir žmonių besinaudojančių internetu namuose skaičius, o „Eurobarometer“ tyrimai rodo, kad tai daro įtaką prekybos internete apimtims. Manau, kad per ateinančius porą trejetą metus ir operacijų skaičius, ir apimtys dar padvigubės“, – pastebi „Swedbank“ Kasdienės bankininkystės ir investavimo departamento direktorius.

„Eurostat“ duomenimis, Lietuvoje internetu naudojasi apie 60 proc. gyventojų, o pagal internetinės bankininkystės naudojimą Lietuva 2009 m. jau pasivijo Europos Sąjungos vidurkį.
 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius