-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Investuoti į reklamą verslininkai prisibijo

Matomų gana palankių ekonominių tendencijų ir vartotojų nuotaikų, kurios pagaliau galėtų išjudinti snūduriuojančią reklamos rinką, akivaizdoje verslininkus plačiau atverti pinigines stabdo svarbūs nežinomieji – rusenantis konfliktas Rytuose ir to nulemta įtempta padėtis daugelyje valstybių.
Reklama
Lauko reklama / Eglės Digrytės nuotr.

Nemažų reklamos rinkos pokyčių 2015 metais atneš pakeistas nacionalinio transliuotojo LRT finansavimo modelis – nuo 2015-ųjų čia draudžiama komercinė reklama, informuoja portalas vz.lt.

Nors planus apkarpyti 2015 metų rinkodaros biudžetus viešai paskelbė didieji reklamos užsakovai Lietuvoje, rinkos dalyviai viliasi simboliško reklamos apimties augimo.

Pavyzdžiui, žiniasklaidos planavimo agentūros „Media House“ vadovas Rolandas Ragaliauskas sako, kad suskaičiavus 2014 metų rezultatus, galime tikėtis, jog reklamos apimtis bus paaugusi iki 3 proc.:„2015 metams brėžiame kiek daugiau nei procentu didesnį augimą ir kol kas matome, kad nėra priežasčių didesniam optimizmui“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius