Dabar populiaru
15min be reklamos
Publikuota: 2019 sausio 4d. 13:06

Prasidėjo išpardavimai: nuolaidos iki 80 proc., tik ar liko prekių lentynose?

Drabužių parduotuvė
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr. / Parduotuvė
Didžiuosiuose prekybos centruose prasidėjęs žiemos sezono drabužių ir avalynės išpardavimas tęsis maždaug iki vasario vidurio. Prekybos centrų atstovų teigimu, šiuo metu nuolaidos svyruoja nuo 20 iki 50 proc., o sausio vidury, kuomet prekių asortimentas sumažės, sieks 70-80 proc. Pasinaudoti taikomomis nuolaidomis skuba ne tik lietuviai, bet ir atvykėliai iš Baltarusijos ar Latvijos.

Pasibaigus didžiosioms metų šventėms prekybos centrų vitrinose pasirodė pirmieji plakatai, skelbiantys apie prasidėjusius drabužių ir avalynės išpardavimus. Nors šiuo metu daugumoje parduotuvių nuolaidos siekia iki 50 proc., įpusėjus sausiui, jos dar išaugs.

Pigiau kainuojančių prekių ieško ne tik vietiniai, į Lietuvą apsipirkti atvyksta ir iš Baltarusijos, Rusijos, Latvijos ir kitų šalių.

Didžiausios nuolaidos – sausio viduryje

„Sezoninis žiemos išpardavimas daugelyje „Akropoliuose“ įsikūrusių drabužių ir avalynės parduotuvių prasidėjo iš karto po didžiųjų žiemos švenčių ir tęsis iki vasario vidurio“, – teigė „Akropolis Group“ komunikacijos vadovas Dominykas Mertinas.

Tuo tarpu Kaune įsikūrusio prekybos centro „Mega“ marketingo vadovė Ieva Goštautaitė-Gedutė laiške 15min rašė, kad gruodžio pabaigoje prasidėję išpardavimai tęsis iki sausio pabaigos. Dabar nuolaidos siekia 50 proc., tačiau vėliau esą didės.

„Sausio viduryje nuolaidos įprastai kyla ir siekia net iki 70-80 proc.“, – dėstė I.Goštautaitė-Gedutė.

„Akropolis Group“ komunikacijos vadovas aiškino, kad išpardavimų pradžioje nuolaidos yra mažesnės, tačiau jam įsibėgėjus ir sumažėjus prekių kiekiui, jos padidinamos.

„Įprasta, kad išpardavimo pradžioje nuolaidos yra mažesnės, tačiau prekių asortimentas – modelių, spalvų, dydžių pasirinkimas – didesnis. Išpardavimui įsibėgėjus nuolaidos didėja ir gali siekti net 70-80 proc., tačiau prekių pasirinkimas mažėja, nes jos paprasčiausiai išperkamos“, – tikino D.Mertinas.

Išpardavimui įsibėgėjus nuolaidos didėja ir gali siekti net 70-80 proc., tačiau prekių pasirinkimas mažėja, – teigė D.Mertinas

Vilniuje įsikūrusio išparduotuvių centro „Outlet Park“ marketingo vadovas Edgaras Valickas atkreipė dėmesį, kad minėtame prekybos centre esančiose parduotuvėse nuolaidos visada yra nuo 30 iki 70 proc., tačiau papildomas nuolaidas daugelis parduotuvių pradės taikyti nuo sausio vidurio.

„Papildomos nuolaidos paprastai būna nuo 10 proc. Galutinėje sumoje prekės kainuoja apie 50-60 proc. mažiau“, – aiškino E.Valickas.

Pigesnių prekių Lietuvoje ieško ir užsieniečiai

Pašnekovas atkreipė dėmesį į išaugusį prekybos centro „Outlet Park“ užsienio pirkėjų skaičių.

„Dažniausiai jie atvyksta iš Baltarusijos, Rusijos, Ukrainos. Daugiausiai perka brangesnę avalynę, drabužius, sporto prekes. Dažniau renkasi brangius prekės ženklus, kaip „Hugo Boss“, „Prada“, „Tommy Hilfiger“ , „Armani“ ir kt.“, – vardijo E.Valickas.

Fotolia nuotr./Mergina su pirkiniais.
Fotolia nuotr./Mergina su pirkiniais.

Kalbėdamas apie užsieniečius pirkėjus, „Akropolis Group“ komunikacijos vadovas išskyrė atvykėlius iš Baltarusijos.

„Žiemos išpardavimas pritraukia ir daug pirkėjų iš Baltarusijos. Dabar kaimyninėje šalyje šventinis laikotarpis, daugelis žmonių atostogauja, tad į Vilnių atvažiuoja ir praleisti laiko, ir apsipirkti. Su Kalėdomis ir net Naujaisiais metais Baltarusijoje daugelis sveikina vienas kitą sausį, tad sezoninis išpardavimas jiems yra ir proga ne tik apsipirkti patiems, bet ir įsigyti dovanų artimiesiems“, – pažymėjo D.Mertinas.

Šiauliuose esančio prekybos centro „Saulės miestas“ rinkodaros direktorė Irmantė Sviensienė pažymėjo, kad čia apsipirkti atvyksta ir latviai.

„Žinoma, jaučiame pirkėjų iš Latvijos srautą. Latviai domisi kitokiomis prekėmis nei gali rasti Latvijoje. Pavyzdžiui, nedidelių lietuviškų tinklų arba tinklų, kurių nėra Latvijoje, prekėmis“, – tikino pašnekovė.

Vida Press nuotr./Parduotuvė
Vida Press nuotr./Parduotuvė

Panevėžyje esančio prekybos centro „Ryo“ rinkodaros vadovė Džiuginta Tamošiūnienė tvirtino, kad be klientų iš Latvijos ir Baltarusijos, čia apsilanko ir estai.

„Konkrečių duomenų neturime, bet jaučiasi padidėjęs klientų srautas iš kaimyninių šalių: Latvijos, Estijos, Baltarusijos. Kadangi prekybos centras visai šalia „Via Baltica“ kelio, pravažiuojančiam klientui stabtelėti yra labai patogu“, – tikino D.Tamošiūnienė.

Tuo tarpu prekybos centro „Mega“ atstovė neišskyrė šalies, iš kurios atvyksta daugiausiai pirkėjų, tačiau patikino, kad didžiausias užsieniečių ir kitų Lietuvos miestų gyventojų bumas pastebimas vasarą.

Norėdamas tęsti – užsiregistruok

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Vardai

Interviu

SEB verslo augimo programa

01:37:23

OfiSPA – vieta dirbti ir nepavargti

Video

01:01
00:21
41:07

15min metų knygų rinkimai

Esports namai

URBAN˙/

Grožio programa 360°

Sveikata

Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką