Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Iš „H&M“ įžengimo į Lietuvą laukiama ir naudos rinkai

Prekybos tinklo „H&M“ planai įžengti į Baltijos šalių rinką atims kąsnį iš drabužių pardavėjų. Patys prekybininkai neabejoja, kad „H&M“ greitai žengs ir į Lietuvą, ir iš šio rinkos dalyvio laukia ne tik konkurencijos, bet ir naudos rinkai.
„H&M“ logotipas
„H&M“ logotipas / „Scanpix“ nuotr.

Tikėtina, kad čia šio ženklo parduotuvių gali atsirasti jau nuo 2013 metų, rašo „Verslo žinios“.

„Labiausiai tai turėtų kelti grėsmę „Aprangai“, nes būtent „H&M“ su savo prekės ženklais yra konkurentas „Inditex“ prekės ženklams, o šiems Baltijos šalyse atstovauja „Apranga“. Šiame segmente konkurencija didės ir „Aprangai“ bus sunkiau parduoti savo produkciją“, – sakė „Finastos“ analitikas Tadas Povilauskas.

Anot jo, įmonė turėtų startuoti turėdama 1–2 parduotuves ir ne anksčiau nei 2013 metų viduryje.

„H&M“ tikrai yra rimtas konkurentas, nėra taip, kad jis nedarys jokios įtakos, bet mes gana tvirtai jaučiamės, investuojame į parduotuvių atnaujinimą, į tam tikrus segmentus, kurie nekonkuruos su „H&M“, – vertino drabužių mažmeninės prekybos grupės „Apranga“ generalinis direktorius Rimantas Perveneckas.

Šis prekės ženklas, anot R.Pervenecko, konkuruos ne su „Zara“ parduotuvėmis, o labiau jaunimo ir vaikų drabužių segmente, su kitais „Inditex“ šeimai priklausančiais ženklais: „Bershka“, „Pull & Bear“ ar „Stradivarius“.

„Gerokai pasikeis vaikiškų drabužių prekyba, nes „H&M“ šioje srityje yra gana stiprūs, o ir šeimos Lietuvoje tam nori išleisti gerokai mažiau pinigų“, – sakė R.Perveneckas.

Jis teigė manantis, kad „H&M“ gali prisivilioti labai didelį pirkėjų srautą iš „Gariūnų“ – iš tų žmonių, kurie nepirko prekių tinkluose.

„Tai gana didelis potencialas augti organizuotai rinkai. Jei taip bus, į prekybos centrus ar vietas, kur žengs „H&M“ parduotuvės, ateis visai naujų pirkėjų, jie turėtų pirkti ir kitose parduotuvėse“, – sakė „Aprangos“ vadovas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius