Permainas reklamos sektoriuje paspartino koronaviruso pandemija, rašo „Financial Times“.
„GroupM“ prognozuoja, jog išlaidos reklamai pasaulyje šiais metais sieks 530 mlrd. JAV dolerių, o internetinė reklama (neskaitant tradicinės žiniasklaidos reklamos internete) sudarys daugiau nei pusę šios sumos. Palyginti su praėjusiais metais, globali reklamos rinka susitrauks 11,8 proc., tačiau netektys tarp senosios ir naujosios reklamos formų pasiskirstys labai netolygiai – išlaidos reklamai internete sumažės 2,4 proc., tuo tarpu tradicinėse žiniasklaidoje – net 20,7 procento.
„Per pastaruosius tris mėnesius stebime spartėjantį internetinės reklamos rinkos augimą. Tai tiesiogiai susiję su koronaviruso pandemija – smarkiai padaugėjo internete naršančių žmonių, įskaitant apsipirkimus internetinėse parduotuvėse“, – sakė reklamos agentūros „The & Partnership“ įkūrėjas Johnny Hornby.
„Smulkaus verslo išlaidos reklamai tampa vis svarbesne rinkos dalimi ir būtent jos yra pagrindinė priežastis, kodėl išlaidų reklamai internete dalis viršys 50 proc. visų išlaidų reklamai“, – pabrėžė „GroupM“ analitikas Brianas Weatheris.
Remiantis „GroupM“ prognozėmis, verslo išlaidos reklamai televizijoje 2020 metais sumažės 17,6 proc., 2021-aisiais augs 6 proc., o laikraščiuose sumenks atitinkamai 26 proc. ir 2,5 procento.