-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

JAV parduotuvės neriasi iš kailio, kad prisiviliotų pirkėjų

Dar visai neseniai norint prisivilioti pirkėjų į parduotuvę šventiniu laikotarpiu pakakdavo suteikti galimybę pirkėjams nusifotografuoti su Kalėdų Seneliu. Tačiau dabar amerikiečių parduotuvės tiesiog neriasi iš kailio, kad priviliotų prie internetinės prekybos priprantančius pirkėjus į fizines parduotuves.
„Juodasis penktadienis“ – didžioji išpardavimų diena
„Juodasis penktadienis“ – didžioji išpardavimų diena / 123rf.com

Kalėdinis pirkinių sezonas Amerikoje prasideda tuoj po ketvirtadienį minimos Padėkos dienos – „Juodąjį penktadienį“. Ir prekybininkai prigalvojo pačių įvairiausių būdų, kad kuo daugiau žmonių ateitų apsipirkti į jų parduotuves, o ne liktų namie apsivilkę pižama ir užsisakytų prekių internetu.

Pavyzdžiui, „Bloomingdale“ parduotuvė Niujorke rengia jogos pamokas, o „Nordstrom“ šalia vyriškų kostiumų skyriaus demonstruoja ... „Tesla“. Nemažai parduotuvių pirkėjus vilioja gėrimais ir užkandžiais.

Prekybos centruose taip pat rengiamos imbierinių sausainių dekoravimo sesijos, pasimatymai su Grinču ar vakarėliai tema „kieno kalėdinis megztinis baisesnis“. Kiti įrengia laikinas čiuožyklas ir puošia parduotuves įmantriausiomis kalėdinėmis dekoracijomis.

Mažmeninės prekybos milžinė „Wal-Mart Stores“ ketina surengti daugiau nei 20 tūkst. „šventinių vakarėlių“, kad vaikai galėtų „pasidaryti asmenukių su Kalėdų Seneliu“.

„Visi šie prekybininkai tiesiog neriasi iš kailio, kad atviliotų žmonių į parduotuves, – sako „GlobalData Retail“ analitikas Neilas Saundersas. – Ar tai veikia – jau kitas klausimas.“

Kova su internetu

Dauguma ekspertų prognozuoja, kad kalėdinis pirkinių sezonas bus geras. „IHS Markit“ prognozuoja, kad bendra apyvarta padidės 4,2 proc. iki maždaug 685 mlrd. JAV dolerių. Tačiau prognozuojama, kad internetiniai pardavimai sudarys 18,3 proc. bendros apyvartos ir, lyginant su praėjusių metų šventiniu sezonu, padidės nuo 16,8 proc.

Apklausos rodo, kad šventinės atmosferos sukūrimas yra svarbiausias dalykas, skatinantis pirkėjus kelioms valandoms padėti savo išmaniuosius telefonus į kišenes ir pirkti. Maždaug trečdalis pirkėjų sako, kad apsipirkimas jiems yra šeimos tradicija. O 23 proc. sakė, kad jiems labiausiai patinka šventinės dekoracijos.

„Tais metais, kai visus kalėdinius pirkinius atlikau internetu, tiesiog nepajaučiau kalėdinės dvasios“, – sakė į Niujorką pirkinių iš Kalifornijos atskridusi Karen Boyd.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius