-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2022 12 04

Kalėdinės dovanos JAM ir JAI: „keptuvė – mamoms pamaloninti“ – jau atgyvena ar pirkėjų poreikis?

Artėjant didžiausioms metų šventės įvairūs prekybos tinklai suskubo ruošti dovanų rinkinius ir rikiuoti juos pardavimo salėse. Kai kur galima pastebėti dovanas, suskirstytas pagal tinkamumą tam tikrai lyčiai – jam ir jai. Tačiau, ar šiandien, kai tiek kalbama apie lyčių lygybę ir išsivadavimą iš stereotipų, vis dar tai tinkama komunikacija?
Kalėdinė dovana
Kalėdinė dovana / 123rf.com nuotr.

Pasiūlo dovanų jam ir jai

Nenumaldomai artėja Kalėdos, o kai kurie jau iš anksto leidžiasi į dovanų artimiesiems medžioklę. Besidairant po prekybos tinklus ir elektronines parduotuves galima pastebėti, kad dovanos skirstomos pagal tam tikras kategorijas, tarp jų – ir lyties. Naršant galima rinktis iš dovanų pasiūlymų jam ir jai/vyrui ir moteriai.

Štai prie dovanų, skirtų jai, rasime įvairius masažus, kvepalų kūrimo pamokas ar receptų knygą.

Tuo metu, rinkdamiesi, ką padovanoti vyrui, sąraše rasime tokius pasiūlymus kaip kad alaus degustacija, automobilio kvapiklis, ekstremalesnės pramogos, pavyzdžiui, pasivažinėjimas keturračiais.

123RF.com nuotr./Keturračiai
123RF.com nuotr./Keturračiai

Bet ar šiandien toks dovanų skirstymas ir komunikacija apie dovanas, dedikuojant jas tam tikrai lyčiai, vis dar tinkamas tonas? Apie tai – 15min iš ekspertų ir pačių prekeivių lūpų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius