Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Kauniečiai prekybos centruose lankosi dažniau nei vilniečiai ar klaipėdiečiai

Rugpjūtį rinkos tyrimų bendrovės „Berrent“ atlikto tyrimo duomenimis, daugiau nei pusė Lietuvos gyventojų bent kartą per savaitę lankosi prekybos centruose: taip teigia 63 proc. vyrų ir 57 proc. moterų, rašoma pranešime spaudai.
Prekybos centras
Prekybos centras / Andriaus Ufarto/BFL nuotr.

Remiantis tyrimo duomenimis, dažniausiai prekybos centruose lankosi Kauno apskrities gyventojai – net 71 proc. jų į prekybos centrą užsuka bent kartą per savaitę. Vilniečiai bei klaipėdiečiai čia lankosi rečiau – atitinkamai 57 ir 59 proc. į prekybos centrus užsuka bent kartą per savaitę. Kaip patraukliausias ir svarbiausias jiems prekybos centro savybes apklaustieji nurodo kokybiškumą, profesionalumą bei universalumą.

Apklaustieji visoje Lietuvoje apie jiems žinomus prekybos centrus teigia, kad greta profesionalumo, kokybiškumo bei universalumo jiems svarbus ir prekybos centro jaukumas, išskirtinumas, kainodara, draugiškumas ir šeimyniškumas.

Kokybiškiausiais ir profesionaliausiais prekybos centrais visoje Lietuvoje laikomi „Gedimino 9“ (26 proc.), „Europa“ ir „Panorama“ (po 19 proc.).

Universaliausiais laikomi „Akropolis“ (66 proc.) ir „Mega“ (40 proc.).

Pigiausiais – „Parkas Outlet“ (39 proc.), „VCUP“ (9 proc.).

23 proc. apklaustų moterų ir penktadalis vyrų teigia, kad jiems svarbu, jog prekybos centras turėtų išskirtinį veidą – būtų įdomus, kitoks. Tokiais prekybos centrais visoje Lietuvoje laikomi šie: „Europa“ (23 proc.), „Mega“ (20 proc.), „Ozas“ (18 proc.).

Pasak tyrimų bendrovės „Berent“ projektų direktoriaus Juliaus Nevieros, Lietuvos prekybos centrai yra suformavę pakankamai teigiamą įvaizdį vartotojų akyse, tačiau dažnai šiam įvaizdžiui trūksta išskirtinumo: „Populiariausius ir didžiausius prekybos centrus Lietuvos žmonės vertina teigiamai – sako, kad jie jiems patinka, yra geri, patogūs, tačiau retai gali nurodyti išskirtines prekybos centrų savybes – dažniausiai pažymi prekybos centro universalumą arba tai, kad jis jam jokių asociacijų nesukelia. Vis dėlto mažieji prekybos centrai sėkmingiau save pozicionuoja lokaliai, šalia esantiems potencialiems klientams – vienas iš tokių pavyzdžių yra prekybos centras „Parkas Outlet“.

Apklausoje dalyvavo ir į internetu pateiktus klausimus atsakė 519 įvairaus amžiaus, užsiėmimo sričių, pajamų lygio, šeiminės padėties Lietuvos gyventojai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius