Pasak Kauno porceliano gamyklos direktoriaus Vitalijaus Jurkonio, tai pirmasis jų bandymas pristatyti kelis įmonės gaminius perkantiesiems internetu, antradienį informuoja „Verslo žinios“.
Tai pirmasis toks bendrovės mėginimas ir direktorius „žaibiško populiarumo internete“ nesitiki. Tačiau pabrėžia, kad bendrovė nori, kad jos produkcija būtų pastebima ir internete – ne vien interjero salonuose ar indų parduotuvėse.
Lietuvoje veikiančiose e. parduotuvėse užsienio gamintojų indais prekiaujama jau maždaug metus. Tačiau pardavimo apimtis dar nepateisina lūkesčių, nors šio verslo atstovai ir įžvelgia augimo tendencijų.
E. parduotuvės siūlo importinių indų, bet šias prekes pristatyti sunku.„Mat gamintojai indus supakuoja, kad jie saugiai pasiektų parduotuvę. O jeigu mes internetu įsigytą tą prekę siunčiame per kurjerių tarnybą pirkėjui, ji gali jį pasiekti ir apgadinta, nes vežama per 2-3 krovos punktus“, – teigia „Riko prekyba“ savininkas.
„Imk.lt“ direktorius Jurgis Gylys teigia, kad pagrindinė kliūtis, kodėl tam tikra produkcija nepatenka į interneto parduotuves, yra pačių gamintojų nesukurtos tinkamos sandėlio valdymo sistemos, kurias galima būtų nesunkiai suderinti su e. parduotuvės sistema.
Pasak „Neriba.lt“ vadovo Rėdo Permino, indai – sąlyginai nebrangi prekės, o jos logistika gana kebli. „Kol kas minusai atsveria pliusus ir mes neketiname savo parduotuvėje pardavinėti indų, o darome tai, ką mokame geriausiai – pardavinėjame buitinę techniką. Šių prekių pardavimo apimtis sudaro 80 proc. mūsų pajamų“, – priduria e. parduotuvės direktorius