Išleidęs apie 2 mln. litų, verslininkas vis žadėjo pradėti reguliariuosius reisus iš Kauno į Nidą, tačiau dabar išlaikyti tik nuostolį patiriančią bendrovę tapo pernelyg sunki užduotis, rašo dienraštis „Lietuvos rytas“.
Bendrovei „Nemuno linija“ priklauso du kapitališkai suremontuoti keleiviniai laivai – „Aistė“ ir „Kristė“. „Nemuno linija“ turi Susisiekimo ministerijos išduotą licenciją plukdyti keleivius vidaus vandens maršrutais.
A.Eitutis pasiūlė Susisiekimo ministerijai visą įmonės turtą įsigyti perpus pigiau, negu buvo
investuota, bet valdininkų toks pasiūlymas nesužavėjo. Galima paramos forma – kompensacija už keleivių vežimą. Tokia lengvata naudojasi bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“.
Jei būtų gautos valstybės garantijos, pasak A.Eitučio, jau kitą dieną būtų galima pradėti reguliariuosius reisus tarp Kauno ir Nidos.
Susisiekimo ministras Eligijus Masiulis sako, kad valstybė privalo padėti išsaugoti laivininkystę Nemune, o dėl paramos formų reikia tartis. „Kita vertus, perimti privačią bendrovę šiuo metu nėra galimybių. Komercinė veikla nėra valstybės įstaigų funkcija, tokiam sandoriui nėra ir pinigų“, – sakė ministras.
„Nemuno linija“ dar rengia užsakomuosius reisus, tačiau gaunamų pajamų nepakanka normaliai bendrovės veiklai.