Dabar populiaru
Publikuota: 2013 birželio 11d. 17:09

„Kelprojektas“ ir „Fima“ pasirašė geležinkelio iki Kenos projektavimo sutartį

Lietuvos ir Baltarusijos pasienis
VSAT nuotr. / Geležinkelis.

Investicijų bendrovės „BaltCap“ valdoma didžiausia Lietuvos kelių, tiltų ir geležinkelių projektavimo įmonė „Kelprojektas“ ir Lietuvos elektroninių inžinerinių sprendimų bendrovė „Fima“ už 8,5 mln. litų projektuos geležinkelio ruožo nuo Vilniaus iki Kenos prie Baltarusijos sienos rekonstrukciją.

Konsorciumas ir valstybės valdomi „Lietuvos geležinkeliai“ sutartį pasirašė pirmadienį, BNS informavo „Kelprojekto“ viešųjų ryšių konsultantė Kristina Malevskienė.

„Kelprojekto“ generalinis direktorius Algimantas Medžiaušis pranešime sakė, kad projektuojamas ruožas yra labai svarbus tarptautiniu mastu, nes šia atkarpa gabenama itin daug krovinių.

Konsorciumas projektuos 36 kilometrų ilgio geležinkelio ruožo nuo Vilniaus iki Kenos prie Baltarusijos sienos, kuris yra dalis tarptautinio IX-jo transporto koridoriaus, rekonstrukciją. Rangovas suprojektuos, kaip bus atnaujintas visas kelio ruožas, jei reikės, paimant žemę visuomenės poreikiams, be to, suprojektuoti Kenos, Naujosios Vilnios ir Vilniaus stočių ir jų iešmynų rekonstrukciją, kitų ruožo statinių atnaujinimą.

Iki 2014-ųjų pabaigos elektrifikavus ruožą Molodečnas (Baltarusija)-Kena-Naujoji Vilnia, tarp Vilniaus ir Minsko bus galima keliauti elektriniais dviaukščiais traukiniais, žada „Lietuvos geležinkeliai“, o kelionė tarp sostinių 205 kilometrų ilgio geležinkeliu sutrumpėtų nuo 3 iki 2 valandų.

„Lietuvos geležinkelių“ tikslas – kad geležinkelio linija Kena-Klaipėda būtų pagrindinis Baltarusijos eksportuojamų krovinių koridorius.

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Vardai

Praktiški patarimai

Skanumėlis
Gerumu dalintis gera
Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką