-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Kinai lakūnams iš užsienio jau siūlo ir 300 tūkst. dolerių metines algas

Kinijos oro linijos reikiamus patyrusius darbuotojus iš Vakarų šalių vilioja solidžiomis algomis. Kai kurios bendrovės per metus žada net 300 tūkst. dolerių per metus siekiančią algą į rankas, rašo cnn.com.
Žmonės pandų kostiumuose šalia „Chengdu airlines“ lėktuvo
Žmonės pandų kostiumuose šalia „Chengdu airlines“ lėktuvo / „Scanpix“/AP nuotr.
Temos: 2 Aviacija Kinija

„Pasaulyje nėra pakankamai lakūnų, norint užpildyti visą paklausą. Dėl to atlyginimai vis labiau auga“, – aiškina Kinijos oro bendrovėms lakūnų ieškančios įmonės „Wasinc International“ vadovas Davesas Rossas.

Analitikai skaičiuoja, kad ateinančius du dešimtmečius vien tik Kinijai kasmet reikės nuo 4000 iki 5000 naujų lakūnų. Kinijos oro bendrovės yra laikomos vienomis iš sparčiausiai augančių visame pasaulyje ir yra pagrindinės „Airbus“ ir „Boeing“ lėktuvų pirkėjos.

Lakūnus ruošiančios mokyklos Kinijoje nespėja patenkinti didžiulės jų paklausos.

Lakūnus ruošiančios mokyklos Kinijoje nespėja patenkinti didžiulės jų paklausos, o žymus patyrusių kapitonų trūkumas jaučiamas jau dabar.

Dosnūs Kinijos oro bendrovių pasiūlymai jau pritraukė nemažai šios industrijos veteranų iš viso pasaulio.

„Anksčiau per mėnesį skraidydavau nuo 80 iki 100 valandų. Čia skraidau tik 50 ir gaunu beveik triskart daugiau“, – sako Jeffas Grahamas, anksčiau dirbęs krovinius gabenančioje bendrovėje „Southern Air“ Teksase. Nuo praėjusių metų jis vienos oro bendrovės Kinijos Šendženo mieste darbuotojas.

Buvusiam Meksikos oro linijų lakūnui Fernando pasiūlymas iš Kinijos pasirodė dar labiau viliojantis. Vyras teigia, kad Čengdu mieste dabar jo alga penkis – šešis kartus didesnė nei gimtinėje.

„Buvo ir kitų variantų Azijoje, bet daugiausiai dabar mokama Kinijoje“, – teigia Ferdinando, atsisakęs atskleisti savo pavardę dėl bendrovės konfidencialumo reikalavimų.

Anksčiau daug metų JAV ir Europos oro bendrovėms pradirbę lakūnai dažnai susiviliodavo darbu Artimuosiuose Rytuose. Dabar nemažai iš šių lakūnų iš Dubajaus patraukė į Kinijos miestus.

Galybė Kinijos oro bendrovių šiuo metu siūlo daugiau nei 25 tūkst. dolerių mėnesinę algą į rankas lėktuvų kapitonams.

„Chengdu Airlines“ reklamuojasi siūlanti 25,800 dolerių atlygį per mėnesį ir dar sumokanti papildomus 36 tūkst. kuomet trijų metų trukmės kontraktas pasibaigia.

Tuo tarpu vidutinė mėnesio alga patyrusiems tokių JAV bendrovių kaip „United“ ar „Delta“ lakūnams siekia 17,400 dolerių. Konkurencija iš kitų šalių vis dažniau daro spaudimą kelti algas JAV oro vežėjams.

Nors kinų siūlomos algos ir vilioja, tačiau Azijos šalies vežėjai iki šiol susiduria su sunkumais rasti pakankamą kiekį lakūnų.

Tokios problemos kaip milžiniška biurokratija ir užterštas oras kai kuriuos potencialus kandidatus priverčia gerai pagalvoti, ar verta priimti dosnų pasiūlymą.

Be to, iki pirmosios algos vakariečiai lakūnai turi praeiti kryžiaus kelius – išlaikyti būtinus testus, pereiti varginantį sveikatos būklės įvertinimą bei atlikti bandomąjį skrydį. Visa tai gali užtrukti net iki metų laiko.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius