„Lietuvos žinios“ rašo, kad pastato pirkimo-pardavimo sutartis pasirašyta kovo 22 dieną, o uosto direkcija į naujas patalpas ketina persikelti iki 20 metų veiklos jubiliejaus birželio mėnesį.
„Atsižvelgėme ir į tai, kad turimos administracinės patalpos neatitinka sanitarinių higienos normų, nes daugumai darbuotojų tenka tik apie 4 kv. m darbo vietos ploto. Kasmet uosto direkcijoje apsilanko apie 60 delegacijų iš įvairių pasaulio šalių. Uosto direkcijai stinga vietos tinkamai pristatyti vienintelį Lietuvos uostą“, – teigė generalinis direktorius Eugenijus Gentvilas.
Tikimasi, kad visas tarnybas sukėlus į vieną pastatą, kurio plotas – 4950 kv. m, nereikės išlaidauti darbo kabinetų ir renginių salės nuomai.
„Su uosto direkcija sutarta, kad išsikraustysime iki gegužės 31 d. Sutapo visų ketinimai: mūsų – pastatą parduoti, o direkcijos – noras patalpas pirkti. Įmonei priėmus sprendimą paslaugas krovinių siuntėjams ir keleiviams tobulinti, perkeliant dalį darbuotojų į jūrų perkėlos terminalo administracines patalpas, turimas pastatas tapo per didelis, jo naudojimas neefektyvus. Krovinių tarnyba iškelta jau anksčiau, keleivių aptarnavimo tarnybą taip pat netrukus numatoma iškelti į uostą“, – sakė „DFDS Lisco“ komunikacijos vadovas Vaidotas Klumbys.