Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Klaipėdos uostą pasiekė stambiagabaritė krovos įranga

Stambiagabaritis krovinys Klaipėdos gatvėmis buvo gabenamas vėlyvą naktį, kad netrukdytų eismui.
„Bega“ nuotr. / Stambiagabaritis krovinys Klaipėdos gatvėmis buvo gabenamas vėlyvą naktį, kad netrukdytų eismui.
Šaltinis: 15min
0
A A

Ketvirtadienio, rugsėjo 20-osios, naktį iš Klaipėdos laisvosios ekonominės zonos į uostą buvo sėkmingai atgabentas nestandartinis krovinys – metalinis bunkeris, skirtas birių krovinių krovai Klaipėdos jūrų krovinių kompanijoje „Bega“.

Begos nuotr./Ketvirtadienio naktį Klaipėdos gatvėmis riedėjo stambiagabaritis krovinys.
„Begos“ nuotr./Ketvirtadienio naktį Klaipėdos gatvėmis riedėjo stambiagabaritis krovinys.

Daugiau nei dvylikos metrų pločio metalo konstrukcija, vežama ant autotreilerio priekabos, vos tilpo į dvi eismo juostas, tad tam, kad nebūtų trikdomas eismas, jai gabenti buvo pasirinktas laikas tarp 2 ir 3 valandos nakties, o krovinį lydėjo trys policijos ekipažai bei būrys specializuotos sunkiasvorių ir stambiagabaričių krovinių pervežimais užsiimančios kompanijos specialistų.

Apie 42 tonas sveriantį  birių krovinių piltuvą kompanijos „Bega“ užsakymu pagamino Klaipėdos LEZ teritorijoje įsikūrusi bendrovė „Baltic Contractors“, besispecializuojanti sudėtingų, nestandartinių, stambiagabaričių metalo konstrukcijų gamyboje.

Begos nuotr./Ketvirtadienio naktį Klaipėdos gatvėmis riedėjo stambiagabaritis krovinys.
„Begos“ nuotr./Ketvirtadienio naktį Klaipėdos gatvėmis riedėjo stambiagabaritis krovinys.

Uosto kompanijoje bunkeris bus užkeltas ant savaeigio portalo, sujungtas su mobiliu juostiniu transporteriu ir naudojamas importo linijoje kranais iškraunant  birius krovinius iš laivų bei nukreipiant juos į sandėlius ar geležinkelio vagonų bei autotransporto pakrovimo stotį. 

Šis milžiniškas piltuvas, kurio talpa – 100 kubinių metrų, o našumas – 1200 kubinių metrų per valandą,  bus eksploatuojamas ant naujai pastatyto pirso kompanijos „Bega“ nuomojamoje uosto teritorijos  dalyje. Bunkeris aprūpintas aspiracine sistema, užkirsiančia kelią dulkėjimui vykdant krovos darbus. 

Žinia, kiek anksčiau „Bega“ ant minėto pirso sumontavo našų laivų krautuvą, o rugpjūčio pabaigoje priėmė Austrijoje įsigytą galingiausią Klaipėdos uoste mobilųjį greiferinį kraną „Liebherr LHM 420“. 

Tokiu būdu „Bega“ pabaigė komplektuoti krovos įrangą ir technologijas kompanijos naujai pastatytam Universaliam žemės ūkio produktų eksporto-importo terminalui, kurio metinis pajėgumas – 2,5 mln. t,  ir yra pasiruošusi jį eksploatuoti visu pajėgumu. 

Begos nuotr./Ketvirtadienio naktį Klaipėdos gatvėmis riedėjo stambiagabaritis krovinys.
„Begos“ nuotr./Ketvirtadienio naktį Klaipėdos gatvėmis riedėjo stambiagabaritis krovinys.

 

Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką