Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Klaipėdos uostas ketina keisis investavimo principus

Klaipėdos jūrų uostas
Irmanto Gelūno / 15min nuotr. / Klaipėdos jūrų uostas
Šaltinis: BNS
0
A A

Klaipėdos uosto direkcija, prieš apsispręsdama dėl investicijų į krantines ar kitą uosto operatorių naudojamą infrastruktūrą, norėtų žinoti planuojamų investicijų ekonominį pagrįstumą, pageidautų ir operatorių įsipareigojimų.

Nauji investavimo į uosto infrastruktūrą principai turėtų būti tvirtinami artimiausioje uosto plėtojimo taryboje, pirmadienį rašo dienraštis „Verslo žinios“.

„Uosto direkcija investuoja negaudama duomenų, koks bus atsipirkimas, kokie kroviniai eis, o gal pastačius naują objektą bus krovinių persiskirstymas, naujų krovinių nebus pritraukta. Nematau ekonominio pagrindimo, kodėl turėtume investuoti į vieną ar kitą terminalą“,- teigė Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius Eugenijus Gentvilas.

Anot jo, operatoriai turės įrodyti, kad jų investicijos ekonomiškai pagrįstos, pateikti verslo planus, o įsipareigojimus sutartyse turėtų prisiimti ne tik uosto direkcija, bet ir operatoriai. Taip pat siūloma, kad projektų eigoje, jau parengus techninį projektą ir parinkus rangovą, panorus daryti pakeitimų, juos apmokėtų tas, kas inicijuoja korekciją.

Numatoma, kad 2011-2013 metais į uosto infrastruktūrą bus investuota 712 mln. litų. Pusė sumos turėtų atitekti uosto žemės naudotojų infrastruktūrai, apie 40 proc. bus nukreipta bendrajai infrastruktūrai - uosto įplaukos kanalui tobulinti, gilinti ir kitiems darbams ir apie 9 proc. būtų investuota į pačios uosto direkcijos turtą. 
 

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.
Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką