Komisija nusprendė, kad priemonė būtina Lietuvos pasiekiamumui jūra gerinti ir regioninei plėtrai skatinti ir kad poveikio kaimyniniams keltų terminalams nebus.
„Jūrų uostai labai svarbūs veiksmingam ir tvariam transporto tinklui. Uostų projektams gali reikėti kapitalo investicijų, kurios gali būti susigrąžintos tik per labai ilgą laiką. Tokių projektų viešasis finansavimas yra priimtinas, jeigu būtina padengti projekto sąnaudas ir projektu siekiama aiškiai nustatyto bendro Europos intereso tikslo neiškraipant konkurencijos“, – sakė už konkurencijos politiką atsakingas Komisijos pirmininko pavaduotojas Joaquínas Almunia.
Su Europos sanglaudos fondo lėšomis Klaipėdos uosto direkcija bendrai investuos 28 mln. eurų dabartinei prieplaukai plėsti ir tobulinti, kad būtų galima aptarnauti daugiau ir didesnių keltų.
Privatus investuotojas, kuris eksploatuos naująjį Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalą, įgyvendins kitas būtinas investicijas terminale, kurių vertė – apie 21 mln. eurų.