Dabar populiaru
Publikuota: 2015 rugsėjo 10d. 12:31

Klimato kaitą neigiantis Rupertas Murdochas įsigijo žurnalą „National Geographic“

Rupertas Murdochas
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr. / Rupertas Murdochas

Prieš daugiau negu šimtą metų įkurta JAV „Nacionalinės geografijos draugija“ paskelbė apie savo leidžiamo žurnalo „National Geographic“ pardavimą milijardieriui Rupertui Murdochui, rašo „The New York Times“.

Šio sandorio vertė siekia 725 mln. dolerių. Po sandėrio bus įkurta jungtinė bendrovė su R.Murdochui priklausančiu žiniasklaidos koncernu „21st Century Fox“.

Šio sandorio vertė siekia 725 mln. dolerių.

73 proc. naujai įkurtos kompanijos „National Geographic Partners“ akcijų priklausys R.Murdochui, o likusi aktyvų dalis atiteks aukščiausios grandies „Nacionalinės geografijos draugijos“ vadybininkams.

Kaip rašo cnn.com, „Nacionalinės geografijos draugija“ su R.Murdocho valdoma žiniasklaidos imperija bendradarbiauja jau du dešimtmečius. Būtent „21st Century Fox“ ir yra didžiausia TV kanalo „National Geographic Channel“ akcininkė.

Žurnalo „National Geographic“ pardavimo R.Murdocho žiniasklaidos grupei kritikai teigia, kad paradoksalu yra tai, jog klimato pokyčius neigiantis milijardierius įsigijo draugijos, teikiančios stipendijas mokslininkams, leidinį.

R.Murdochas yra viena iš garsiausių klimato pokyčius neigiančių įžymybių, o jo šeimai priklausančią „Fox“ žiniasklaidos imperiją mokslininkai kaltina dažnu faktų iškraipymu apie pasaulinį atšilimą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Vardai

Praktiški patarimai

Skanumėlis
Gerumu dalintis gera

Video

03:39
01:19
00:58

Dabar tu gali

Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką