„Knygų namai LT“ tikslas – pagrindinės pajamos ne iš knygų pardavimo

12 knygynų valdanti bendrovė „Knygų namai LT“ skaičiuoja, kad norėdama išlikti rinkoje ir tapti pastebima žaidėja turi knygynų tinklą padidinti bent iki 20, tačiau aišku, kad tokiai plėtrai vien prekybos knygomis neužteks.
Skemadienį Klaipėdoje lankysis knygos "Virpėjimas" autorė.
Knygynas / E.Ovčarenko/15min.lt nuotr.

„Mūsų tikslas – eiti į naujas nišas, kad iš knygų pardavimų gautume mažiau kaip 50 proc. pajamų. Šiandien šios pajamos 70 proc.“, – strategiją apibūdina tinklo bendraturtis Gintaras Bleizgys, manantis, kad knygų pardavimų auginti nepavyks, nes rinka ribota, penktadienį rašo „Verslo žinios“.

Ieškant nišų, kurios neštų pajamas, knygynų tinklas pasiūlys kavos provincijoje – taip bus mėginama įsitvirtinti kavos, skirtos išsinešti, rinkoje, prekiauti suvenyrais, namų apyvokos ir laisvalaikio prekėmis. „Pavyzdžiui, kava išsinešti patraukli, nes tokie tinklai kaip „Coffe Inn“ vargu ar veršis į provinciją, o mums tai patrauklios papildomos pajamos. Eisime ir į elektroninę prekybą, tačiau savo internetinėje parduotuvėje nesiūlysime knygų. Konkuruoti su pačių leidyklų puslapiais neverta“, – planais dalijasi G. Bleizgys.

„Coffee Inn“ bendraturtis Nidas Kiuberis sako, kad kavinių tinklui pasiteisino modelis dirbti „Vagos“ knygynuose:„Mažesniuose miestuose tai taip pat turėtų pasiteisinti, nes atskiroms kavinėms ten per maža rinka. Mes plėtrą baigėme Šiauliais ir toliau žiūrime į didžiuosius Baltijos valstybių miestus“. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Augalinė mityba gali būti įvairi ir skani: kviečia išbandyti nuo užkandžių iki desertų
Reklama
Tris kartus daugiau nei visa rinka: naujas „Darnu Group“ projektas fiksuoja neregėtus butų pardavimus
Reklama
Tyrimas atskleidė: „Lidl“ dažno vartojimo prekių krepšelis – pigiausias