„Mūsų tikslas – eiti į naujas nišas, kad iš knygų pardavimų gautume mažiau kaip 50 proc. pajamų. Šiandien šios pajamos 70 proc.“, – strategiją apibūdina tinklo bendraturtis Gintaras Bleizgys, manantis, kad knygų pardavimų auginti nepavyks, nes rinka ribota, penktadienį rašo „Verslo žinios“.
Ieškant nišų, kurios neštų pajamas, knygynų tinklas pasiūlys kavos provincijoje – taip bus mėginama įsitvirtinti kavos, skirtos išsinešti, rinkoje, prekiauti suvenyrais, namų apyvokos ir laisvalaikio prekėmis. „Pavyzdžiui, kava išsinešti patraukli, nes tokie tinklai kaip „Coffe Inn“ vargu ar veršis į provinciją, o mums tai patrauklios papildomos pajamos. Eisime ir į elektroninę prekybą, tačiau savo internetinėje parduotuvėje nesiūlysime knygų. Konkuruoti su pačių leidyklų puslapiais neverta“, – planais dalijasi G. Bleizgys.
„Coffee Inn“ bendraturtis Nidas Kiuberis sako, kad kavinių tinklui pasiteisino modelis dirbti „Vagos“ knygynuose:„Mažesniuose miestuose tai taip pat turėtų pasiteisinti, nes atskiroms kavinėms ten per maža rinka. Mes plėtrą baigėme Šiauliais ir toliau žiūrime į didžiuosius Baltijos valstybių miestus“.