TIESAI REIKIA TAVO PALAIKYMO PRISIDĖK
Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą

Kojinių gamintojai ir vietos rinkoje mato teigiamų ženklų

Kojinės
Tomo Urbelionio/BFL nuotr. / Kojinės
Šaltinis: BNS
0
A A

Nors prekybininkai rudenį jau anksčiau pradėjo piešti blyškesnėmis spalvomis prognozuodami dar lėtesnį vartojimo atsigavimą, kojinių gamintojai ir vietos rinkoje mato teigiamų ženklų. O kitąmet augimą turėtų užtikrinti tikslingas eksportas, penktadienį rašo „Verslo žinios“.

„Kalbant apie Lietuvą ir apie eksportą – tai kaip du skirtingi pasauliai. Lietuvoje yra masinė rinka, jai stengiamės pasiūlyti kokybišką produktą, kuris būtų įperkamas vartotojui. Kojinė Kanados, JAV ar Šveicarijos pirkėjui mažmeninėje prekyboje gali kainuoti ir 60 litų. Ji bus iš atitinkamų žaliavų ir atitinkamos kokybės. Lietuvis dar gal ir nelabai suprastų tokios prekės prasmės“, – sakė Kauno kojinių gamybos įmonės „Skinija“ valdybos pirmininkas Kęstutis Rudgalvis.

Skelbta, kad „Skinijos“ pardavimo pajamos per devynis šių metų mėnesius ūgtelėjo 13 proc. iki 18 mln. litų.

K.Rudgalvis sako matantis gerų ženklų ir Lietuvos rinkoje.

„Anksčiau buvo mažmenininkų akcijų ir jos palaikė bendrą pardavimų lygį, dabar tų akcijų lyg ir mažiau, o pardavimai nekrenta. Net jei augimo nebus, bet žmonės rinksis produktą tokį, kokio reikia, o ne dėl to, kad jam taikoma nuolaida, mes matome pozityvias tendencijas“, – teigė K.Rudgalvis.

Per šių metų 9 mėnesiu, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, „Skinijos“ pardavimai Lietuvoje išliko stabilūs, o pastarųjų mėnesių rezultatai rodo ir augimo ženklų.

Anot K.Rudgalvio, tam įtakos daro ir sezonas, mat šildymo sezonui prasidedant žmonėms reikia ir šiltesnių kojinių. Taip pat esą keičiasi vartotojų įpročiai, užuot pirkę pigiausią prekę, žmonės supranta, kad šykštus moka du kartus, ir dažniau renkasi brangesnę, bet kokybiškesnę prekę, nes tokią ir mūvės ilgiau.

Didėjančius pardavimus Lietuvoje skaičiuoja ir Vilniaus bendrovės „Sparta“ generalinis direktorius Zenonas Janavičius.

„Mūsų pardavimai Lietuvoje didesni nei pernai. Rudenį mums lengviau, artėja žiema, sezonas, o kojinės – toks daiktas, kad be jų niekas negali išgyventi, keičiasi tik kolekcijos. Dabar perka šiltesnes kojines, vilnones“, – sakė Z.Janavičius.

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.
Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką