Dabar populiaru
15min be reklamos
Publikuota: 2010 sausio 7d. 11:21

Kojinių ir pėdkelnių gamintoja „Dana ir Ko“ tikisi ES paramos, kuri padėtų plėstis užsienyje

Asociatyvinė iliustracija: kojinės
Tomo Urbelionio/BFL nuotr. / Asociatyvinė iliustracija: kojinės
Kauno kojinių ir pėdkelnių gamintojos „Dana ir Ko“ veiklos strategijoje brėžiamos dvi pagrindinės kryptys – plėstis užsienio rinkose ir išlaikyti turimus pirkėjus Lietuvoje.

Tam bendrovė prašo paramos eksporto plėtrai, pavasarį rengiasi atnaujinti firminį stilių bei logotipą ir planuoja atidaryti savo pirmąją parduotuvę, ketvirtadienį rašo dienraštis „Verslo žinios“.

Bendrovė yra pateikusi paraišką Europos Sąjungos struktūrinių fondų paramai gauti pagal programą „Naujos galimybės“ ir tikisi eksportui skatinti gauti apie pusę milijono litų.

Bendrovės pardavimai Lietuvoje išliko tokie patys, kaip ir užpernai, o apyvarta 15–20 proc. mažesnė dėl sumenkusių pardavimų užsienio rinkose. Per 9 praėjusiųjų metų mėnesius įmonė pasiekė apie 10 mln. litų apyvartą.

„Dana ir Ko“ eksportuoja 25 proc. savo produkcijos į Skandinavijos šalis. Dalį produkcijos eksporto rinkose įmonė parduoda su savo prekių ženklu „DaNa“, o dalį gamina pagal užsakymus su klientų prekių ženklais.

Norėdamas tęsti – užsiregistruok

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Vardai

Grožio programa 360°

Atsakingai kuriamas šeimos verslas

Esports namai

Kiekvienas gali

URBAN˙/

Tausokime maistą kartu

Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką