„Pradėjome dirbti su nauja krovinių rūšimi – ją planuojame plėtoti. Paskirstyti konteinerius atplukdęs laivas nėra okeaninis, bet esmė ta, kad konteineriai pas mus atgabenami jūra ir iškeliauja taip pat jūra“, – „Verslo žinioms“ sakė krovos įmonės „Klaipėdos Smeltės“ generalinis direktorius Rimantas Juška.
Netrukus laukiama dar vieno laivo su paskirstyti atplukdytais konteineriais.
Krovos įmonės „Klaipėdos Smeltė“ teigimu, priklausomai nuo to, kaip greitai bus galima į uostą priimti didesnius konteinervežius, dalis konteinerių į Klaipėdą gali būti nukreipta iš Brėmerhafeno ir Antverpeno.
„Klaipėdos Smeltė“, kurios savininkai Klaipėdoje ketina įkurti konteinerių skirstymo centrą, į teritorijos sutvarkymą ir pritaikymą konteinerių krovai bei skirstymui yra numačiusi iš viso investuoti apie 250 mln. litų. Planuojama, kad vienu metu bendrovėje bus galima sandėliuoti 24,7 tūkst. TEU, o terminalo metinis pajėgumas sieks 1 mln. TEU.
Teigiama, kad skirstymo centro atsiradimas Klaipėdoje priklausys nuo to, kada bus galima priimti okeaninius laivus.
„Klaipėdos Smeltė“ pernai perkrovė 115 tūkst. TEU – 32,2 proc. daugiau nei 2009-aisiais, kai jų perkrauta 87 tūkst. Planuojama, kad šiemet jų srautas gali kilti dvigubai.