Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

„Kotryna“ įsigijo „Mothercare“ franšizę

„Mothercare“ parduotuvė
„Kotryna“ nuotr. / „Mothercare“ parduotuvė
Šaltinis: 15min
0
A A

Didžiausia vaikiškų prekių mažmenos įmonių grupė Baltijos šalyse uždaroji akcinė bendrovė „Kotryna“, valdanti 10 skirtingų prekės ženklų parduotuves Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje, užbaigė Jungtinės Karalystės prekės ženklo „Mothercare“ parduotuvių franšizės sandorį Baltijos šalyse, įsigydama“ po dvi „Mothercare“ parduotuves bei prekybos internetu parduotuves Estijoje ir Latvijoje.

Bendrovė „Kotryna“ Estijoje įsigijo 100 proc. įmonės „Emahool“ akcijų, turinčios dukterinę įmonę „Emahool Latvia“.

Nuo šiol šiol „Kotryna“ franšizės būdu valdys po dvi „Mothercare“ parduotuves Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje, taip pat šio prekės ženklo elektroninės prekybos parduotuves Latvijoje ir Estijoje. Lietuvoje „Mothercare“ parduotuvės yra įsikūrusios prekybos centruose „Panorama“ ir „Akropolis“. Ateityje šio prekinio ženklo plėtra Lietuvoje dar vyks įsteigiant prekybą internetu bei integruojant „Mothercare“ prekes į kai kurias „Kotryna“ grupės parduotuves.

„Mothercare“, įsteigta 1961 metais Didžiojoje Britanijoje, gimė iš idėjos atidaryti parduotuvę, kurioje būtų visos reikiamos kokybiškos prekės būsimoms mamoms nuo laukimosi pradžios iki gimstant kūdikiui, taip pat – drabužių, batų bei aksesuarų kūdikiams ir vaikams iki 10 metų amžiaus.

2016 m. konsoliduotos UAB „Kotryna“ pardavimo pajamos Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje siekė 46 mln. Eur ir buvo 9,5 proc. didesnės nei 2015 m., kai šis skaičius sudarė 42 mln. Eur.

Šiemet 25-erių metų veiklos sukaktį pasitinkančiai bendrovei „Kotryna“ iš viso priklauso 86 vaikų prekių parduotuvės, taip pat priklauso dvi elektroninės prekybos parduotuvės „Baby City/ Toy City“ ir „Baby market“.

Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Temos: 2 Prekyba Žaislai
Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką