Dabar populiaru
Sužinokite daugiau
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Krizės metu restoranai vilioja pramogomis

Ekskursijos metu aplankomame restorane „Avilys“ galima paskanauti čia gaminamo alaus su medumi, kuris patiekiamas iš štai tokių, metro dydžio bokalų. Juose įmontuota ir šaldymo sistema.
Eriko Ovčarenko/dienraščio „15 minučių“ nuotr. / Į „Avilyje“ rengiamus pristatymus dažniausiai užsuka užsieniečiai.
Šaltinis: 15min
0
A A

Ekonominio nuosmukio sąlygomis vakarienei vis dažniau renkamasi namų virtuvė. Kad restoranuose nedaugėtų tuščių stalų, savininkai stengiasi prisijaukinti klientus ne tik skaniu maistu, bet ir įvairiomis pramogomis.

Panašu, kad žmonėms neužtenka maisto ar gėrimų, bet reikia ir asmeninio dėmesio, žinių apie patiekalus ar gėrimus, rašo dienraštis „Verslo žinios“.

Japoniško maisto restorano „Miyako“ vadybininkė Rūta Ulevičiūtė pasakoja, kad čia siūlomos sušio ruošimo pamokėlės tarp klientų itin populiarios. Norinčiųjų išmokti gaminti japoniškus patiekalus kartais susidaro eilės. Pamokėlė trunka 2–3 valandas, tokios pramogos kaina 80 litų.

Remigijus Daugvila, restorano „Domm“ komercijos direktorius, pasakoja, kad apie kelis šimtus litų kainuojančios maisto ir gėrimų degustacijos organizuojamos įvairių bendrovių, norinčių pareklamuoti vieną ar kitą produktą, užsakymu. Tiesa, jis pripažįsta, kad pastaruoju metu žmonės taupo ir dėmesio degustacijoms rodo mažiau.

Tačiau ne visi restoranai gali pasigirti itin sėkmingu savo patiekalų bei gėrimų degustacijų organizavimu. Denisas Lacukas, alaus restorano „Avilys“ vadybininkas, sako, kad restorane verdamo alaus degustacijas dažniausiai užsisako čia pietaujančios turistų grupės.

Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką