-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Kūrybinius čekius kaip paramą dėl pandemijos gavo 126 projektai

Ekonomikos ir inovacijų ministerija pagal priemonę „Kūrybiniai čekiai COVID-19“ originalių produktų ir paslaugų kūrimui paskirstė beveik 7 mln. eurų ES struktūrinių fondų lėšų. Finansavimą gavo daugiausia balų surinkę126 verslo projektai, o dar 492 įtraukti į rezervinį sąrašą, rašoma ministerijos pranešime spaudai.
Eurai
Eurai / 123RF.com nuotr.

„Ši į pandemijos žalos mažinimą orientuota priemonė sulaukė didžiulio populiarumo, o finansavimo paklausa kelis kartus viršijo skirtą biudžetą. Tai įrodo, kad priemonė labai reikalinga – verslas nori pasinaudoti visomis įmanomomis galimybėmis atsitiesti po suvaržymų, augti ir plėstis, didinti savo produktų ar paslaugų matomumą ir patrauklumą“, – sako ekonomikos ir inovacijų ministrė Aušrinė Armonaitė.

Iš viso pagal priemonę „Kūrybiniai čekiai COVID-19“ buvo gautos 895 paraiškos, o teigiamai įvertinta 621 paraiška už beveik 33 mln. eurų. 492 projektai įtraukti į rezervinį sąrašą, jiems finansuoti bus ieškoma papildomų lėšų.

Priemonės „Kūrybiniai čekiai COVID-19“ tikslas – paskatinti įmones investuoti į gaminių (paslaugų) dizaino sprendimus, siekiant padidinti įmonės produktų ar paslaugų patrauklumą, o kartu ir paklausą bei įmonės produktyvumą. Įgyvendindami projektus, pareiškėjai gali įsigyti kūrybinių ir kultūrinių industrijų sektoriaus paslaugų, taigi, šios priemonės naudą pajus daugybė nuo pandemijos nukentėjusių kūrybos ir kultūros sektoriuje dirbančių asmenų, kurių paslaugas pirks projektų vykdytojai.

Tarp teigiamai įvertintų paraiškų beveik po lygiai pasiskirstė tiek gaminių, tiek paslaugų dizaino sprendimų kūrimo paraiškos, nors ankstesniuose panašios priemonės „Dizainas LT“ kvietimuose vyravo gaminių dizaino sprendimai. Tai rodo, kad popandeminiu laikotarpiu verslas labiau įvertina paslaugų dizaino svarbą ir nori savo paslaugas padaryti kuo patrauklesnes vartotojams, taip pat nemažai įmonių įžvelgė poreikį perkelti veiklą į elektroninę erdvę.

Teigiamai įvertinti projektai apima platų verslo sprendimų spektrą: gaminių srityje dominuoja pakuočių, baldų ir drabužių dizaino sprendimai, o paslaugų – mokymai, turizmo ir poilsio organizavimas bei konsultacijos. Tarp ketinamų įgyvendinti gaminių dizaino pavyzdžių – surenkamųjų sporto dangų sistemų, modulinio namelio, interaktyvių baldų ir grindų, vairavimo simuliatoriaus dizaino kūrimas, o tarp paslaugų dizaino pavyzdžių – vaikų maitinimo užsakymo valdymo, IT konsultantų nuomos paslaugos, internetinių mokymų dizaino sprendimų kūrimas.

Pagal priemonę „Kūrybiniai čekiai COVID-19“ mažiausia galima suma projektui finansuoti − 20 000 Eur, didžiausia − 70 000 Eur, finansuojama iki 75 proc. projekto išlaidų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius