Dabar populiaru
Publikuota: 2019 liepos 25d. 15:13

Lietuva turės paskyrą Kinijos socialiniame tinkle „WeChat“ – įmonės kviečiamos jungtis

„Versli Lietuva“ direktorė Daina Kleponė
E.Sabaliauskaitės nuotr. / „Versli Lietuva“ direktorė Daina Kleponė

VšĮ „Versli Lietuva“ iniciatyva šių metų liepos mėnesį buvo sukurta nacionalinė Lietuvos paskyra Kinijos socialiniame tinkle „WeChat“, kur nuo šiol bus komunikuojama apie Lietuvą, lietuviškų prekių gamintojus ir eksportuotojus. Įmonėms siūloma čia kurti savo profilius, kad jos būtų geriau matomos Kinijos prekybos partneriams.

„Versli Lietuva“ argumentuoja, kad Lietuvos įmonės yra nepakankamai pajėgios vienos susirasti eksporto partnerius Kinijoje dėl žinių ir kompetencijų trūkumo. O rinka tampa vis patrauklesnė.

„Lietuvos nacionalinės „WeChat“ paskyros sukūrimas yra svarbus žingsnis, kuris padės Lietuvos eksportuotojams tiesiogiai pasiekti Kinijos vartotojus bei užmegzti santykius su potencialiais partneriais. Praėjusiais metais šiame socialiniame tinkle turėjome pilotinę Lietuvos paskyrą, kuri sulaukė nemenko susidomėjimo ir parodė savo naudą bei potencialą“, – teigia „Versli Lietuva“ generalinė direktorė Daina Kleponė.

Socialinis tinklas „WeChat“ šiuo metu turi virš 1 mlrd. registruotų vartotojų, kurį vartotojai naudoja ne tik kaip bendravimo įrankį, bet pardavimų kanalą verslui.

83 proc. „WeChat“ vartotojų perka produktus ar paslaugas internetu, todėl verslas aktyviai naudojasi šiuo įrankiu kaip galimybe palaikyti pardavimus, stiprinti ir kurti ryšį su klientais, teigiama pranešime.

„WeChat“ platformoje taip pat yra sudaroma galimybė reprezentuoti šalį ir joje gaminamus produktus, būtent dėl to tokios valstybės kaip Ispanija, Suomija, Olandija, Prancūzija bei kaimyninė Latvija turi savo nacionalines „WeChat“ paskyras.

Nacionalinės Lietuvos „WeChat“ paskyros pagrindinis tikslas – kokybiškai pristatyti Kinijos rinkos poreikius atitinkančius lietuviškus produktus ir sukurti palankesnes sąlygas Lietuvos eksportuotojams.

Nuo 2013 metų Lietuviškos kilmės prekių eksportas į Kiniją padidėjo dvigubai, o Lietuvos nacionaliniai stendai tarptautinėse parodose Kinijoje susilaukia didelio susidomėjimo, vertina „Versli Lietuva“.

„Nepaisant to, kad Kinija yra antra pagal dydį ekonomika pasaulyje, ši šalis išlieka viena iš tų rinkų, į kurias sunkiausia patekti. Valstybė, kurioje yra apie 1,3 mlrd. gyventojų pasižymi specifiška vartotojų elgsena ir sudėtingomis patekimo į rinką procedūromis, kuriuos Lietuvos verslui vis dar sunku įveikti“, – sako D. Kleponė.

„Versli Lietuva“ planuoja „WeChat“ paskyroje sukurti iki 30 Lietuvos įmonių profilių, kuriuose bus pateikiama informacija apie įmonių produkciją, kontaktus bei galimas bendradarbiavimo sąlygas.

Komentarai

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Vardai

Interviu

Praktiški patarimai

Skanumėlis
Ekspertai pataria
Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką