Preliminariais duomenimis, vien keleivių vežimas „Lietuvos geležinkeliams“ pernai atnešė 180 mln. litų nuostolių. Jis dengiamas iš labai pelningo krovinių vežimo, nors to neleidžia daryti Europos Sąjungos (ES) teisės aktai, rašo „Vilniaus diena“.
„Keleivių tikrai nedaugėja, nors ir sutankinome reisų kai kuriais maršrutais, pasiūlėme naujų. Gal jų pradės gausėti, kai pradės kimštis keliai“, – sakė geležinkelių vadovas Stasys Dailydka.
Anot jo, šiemet bus ne tik uždaryti visi pernai pradėti nauji ir labai nuostolingi keleiviniai maršrutai, bet bus dar labiau sumažintas reisų skaičius.
Pernai gegužės pabaigoje „Lietuvos geležinkeliai“ dešimčia maršrutų paleido 30 papildomų keleivinių traukinių.
Skaičiuojama, kad kiekvienas toks traukinys per metus vidutiniškai atneša pusę milijono litų nuostolių.