Pirmieji bendrovės veiklos optimizavimo žingsniai pradėti šių metų kovo 1 dieną, kai Lietuvos pašto centrinės administracijos darbuotojų skaičius buvo sumažintas 10 proc.
„Šie valdymo pokyčiai Lietuvos paštui leis sumažinti patiriamų sąnaudų dalį, labiau centralizuoti administracinių funkcijų vykdymą ir bendrovės veiklos procesų organizavimą, – teigė Lietuvos pašto generalinis direktorius Ernestas Vaidelys.
– Kartu tai leis bendrovei toliau kryptingai įgyvendinti savo misiją – užtikrinti klientams prieinamas, patikimas bei jų poreikius tenkinančias pašto ir pasiuntinių paslaugas visoje Lietuvoje.“
Iki šiol bendrovei priklausė 10 apskričių centrinių paštų, kurie pagal aptarnaujamą teritoriją, paštų, gyventojų, verslo įmonių skaičių bei teikiamų paslaugų apimtis buvo pakankamai skirtingi.
Nuo balandžio 1 d. pereinama prie naujo Lietuvos pašto valdymo modelio, pagal kurį bendrovės valdymas bus organizuojamas 5-ių didžiųjų filialų – Vilniaus, Kauno, Klaipėdos, Panevėžio ir Šiaulių – pagrindu.
AB Lietuvos pašto Vilniaus filialas perims Vilniaus ir Alytaus, Kauno filialas – Kauno ir Marijampolės, Panevėžio filialas – Panevėžio ir Utenos, Šiaulių filialas – Šiaulių ir Telšių, Klaipėdos filialas – Klaipėdos ir Tauragės apskrities centrinių paštų veiklos funkcijas.