„Jau ir taip Lietuva turizmo rinkodarai skirdavo per mažai lėšų. Estai tam išleidžia net 10 kartų daugiau. Dabar, kai pasikeitė geopolitinė padėtis, sumažėjo rusų turistų, turėtume reklamuoti Lietuvą dar aktyviau ir efektyviau“, – teigė Druskininkų „SPA Vilnius“ generalinis direktorius Valdas Trinkūnas.
Ūkio ministerijos Turizmo politikos skyriaus vedėja Laura Čepukaitė ramina, kad Valstybinis turizmo departamentas dar nėra panaudojęs daugiau nei 2,5 mln. eurų ankstesnio laikotarpio ES paramos.
Šios lėšos bus naudojamos elektroninės rinkodaros, dalyvavimo turizmo parodose ir renginiuose, atstovavimo užsienio rinkose ir kitiems projektams įgyvendinti.
Anot jos, nuo trečiojo ketvirčio dalis turizmo rinkodaros projektų jau bus vykdomi naujo – 2014-2020 metų – laikotarpio ES paramos ir valstybės biudžeto lėšomis, tačiau konkrečios sumos dar neaiškios.