Dabar populiaru
Publikuota: 2009 liepos 18d. 11:52

„Lietuvos ryto“ ir „Snoro“ sandoris gali slėpti Kremliaus interesus

Maskva, Kremlius
„Scanpix“ nuotr. / Maskva, Kremlius

Ties bankroto riba atsidūrusį dienraštį „Lietuvos rytas“ išgelbėjo bankas „Snoras“. Tačiau kai kurie analitikai laikosi nuomonės, kad už šio sandorio slypi Kremliaus interesai.

„Lietuvos ryto“ finansinės skolos praėjusių metų pabaigoje siekė 102 mln. litų. Pats dienraštis šiais metais prognozuoja 10-20 mln. litų nuostolius, šeštadienį rašo „Kauno diena“.

Banko „Snoras“ valdoma antrinė įmonė „Snoro Media Investicijos“ už 34 proc. dienraščio akcijų paklos 20 mln. litų ir taps didžiausiu šios žiniasklaidos grupės akcininku.

Pasak „Kauno dienos“, ironiška, jog antirusiška retorika garsėjęs dienraštis atiteko bankui, kurį valdo rusiškas kapitalas. 68,95 proc. „Snoro“ akcijų valdo Rusijos verslininkas Vladimiras Antonovas. Jo tėvas – Aleksejus Antonovas – įtakingas Rusijos verslininkas. Jis vadovauja verslo grupei „Konvers Group“ ir Rusijos žiniasklaidos yra siejamas su Kremliumi.

Lietuvos politikai, verslininkai ir žiniasklaidos ekspertai baiminasi politinių „Snoro“ investicijos padarinių. Lietuvos pramonininkų konfederacijos prezidentas Bronislovas Lubys neseniai pareiškė, kad jam taip pat buvo siūloma parduoti savo žiniasklaidos priemones. Jo nuomone, nedera šalies žiniasklaidos priemonių pardavinėti tiems, kuriuos 20 metų kritikavome.

Rusijos kapitalo investicijos į „Lietuvos rytą“ neramina ir prezidentę Dalią Grybauskaitę, kuri taip pat užsimena apie Rusijos kapitalo veržimąsi į Lietuvos žiniasklaidos rinką.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Vardai

Praktiški patarimai

Skanumėlis
Skanumėlis

Video

04:10
00:39
01:08

Liaudies alus

Gera savijauta – tavo pasirinkimas

Namų šefas

Konkursas
Konkursas

Visi į lauką!

Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką