-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Lietuvos vartotojams – išsami informacija apie piniginius ginčus su kitų ES valstybių prekybininkais

Nors Europos mokėjimo įsakymu ir Europos ieškinių dėl nedidelių sumų reglamentais nustatytos procedūros sudaro galimybes vartotojams paprasčiau, greičiau bei pigiau išspręsti piniginius ginčus su pardavėjais ar paslaugos teikėjais kitose Europos Sąjungos valstybėse, dauguma lietuvių apie jas nieko nežino.
Euro monetos
Euro monetos / BFL nuotr.

„Lietuvos vartotojų instituto“ išleistame DVD leidinyje pateikiama procedūras pristatantis pranešimas, informacinė brošiūra ir du vaidybiniai filmai.

 2012 m. „Lietuvos vartotojų instituto“ atliktas tyrimas parodė, kad lietuviai retai kreipiasi į teismą, norėdami susigrąžinti pinigus už kitoje ES valstybėje įsigytą nekokybišką prekę ar paslaugą arba elektroninėje parduotuvėje užsakytą ir apmokėtą, bet nepristatytą pirkinį. Pagrindinė to priežastis – žinių trūkumas.

Advokatės dr. Laura Gumuliauskienės parengtų pranešimo ir brošiūros tikslas – suteikti visapusišką ir išsamią informaciją apie Europos mokėjimo įsakymo bei Europos ieškinių dėl nedidelių sumų procedūras. Perskaitę šiuos pavyzdžiais ir praktinių situacijų analize iliustruotus leidinius, vartotojai sužinos, kokiais būdais gali ginti savo teises, kur konkrečiai kreiptis vienu ar kitu atveju ir kokios institucijos gali jiems padėti.

„Lietuvos vartotojų instituto“ sukurtuose vaidybiniuose filmuose vartotojams aktualios tarptautinės teisminės procedūros pristatomos pasitelkiant konkrečius – nekokybiškų turistinės kelionės paslaugų ir nesėkmingo pirkimo internetu kitoje ES valstybėje – pavyzdžius. Kaip rodo Eurobarometro tyrimų duomenys, dažniausi vartotojų skundai transporto srityje yra susiję arba su jų kaip oro keleivių teisėmis (57 %), arba su poilsio ir kultūros paslaugų kokybe (23,7%). Europos vartotojų centrų tinklo statistika atskleidžia, kad daugiau nei pusė ES vartotojų teikiamų skundų (56 proc.) yra susiję su elektronine prekyba.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius