Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Linava“: griūna vežėjų verslas

Kaip teigia asociacijos „Linava“ atstovai, Lietuvos vežėjų situacija tokia bloga, kokia buvo tik per blokadą. Prognozuojama tikra šios verslo nišos griūtis.
Sunkvežimis
Sunkvežimis / Andriaus Ufarto/BFL nuotr.

Bankai vengia vežėjams skolinti, išperkamosios nuomos bendrovės nerestruktūrizuoja mokesčių. Todėl jų aikšteles užpildė tūkstančiai iš vežėjų atimtų automobilių.

Kaip LTV teigė Lietuvos nacionalinės vežėjų automobiliais asociacijos „Linava“ prezidentas Algimantas Kondrusevičius, kas trečias vežėjas negali vykdyti savo mokestinių įsipareigojimų. Vežėjų laukia ir kitas rimtas išbandymas. „Linava“, vienijanti per 1000 vežėjų įmonių, 400 iš jų žada atimti TIR knygeles ir garantijas. Tai reikštų, kad jos praras galimybę gabenti krovinius į strategines užsienio šalis.

Tiesa, patys vežėjai pripažįsta, kad ši rinka buvo perpildyta. Todėl dabar labiausiai kenčia tie, kurie buvo įsigiję daug technikos išperkmosios nuomos būdu.

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius