Lietuvos turizmo asociacija (LTA) pažymi, kad kelionių organizatoriams privalomojo draudimo poliso sistema pradeda veikti, kai kelionių organizatorius dėl nemokumo ar bankroto atveju nebegali įvykdyti įsipareigojimų vartotojams. Šis draudimas užtikrina turisto grąžinimą į pradinę turisto išvykimo vietą ir pinigų, sumokėtų už organizuotą turistinę kelionę, grąžinimą turistui proporcingai nesuteiktų paslaugų vertei, teigiama LTA pranešime.
„Lietuvos turizmo asociacija, glaudžiai bendradarbiaudama su Valstybiniu turizmo departamentu, koordinavo kelionių agentūrų veiklą užtikrinant „Star1 Holidays“ klientų pargabenimą iš Kretos, Antalijos ir Bodrumo kurortų. Viliamės, kad šiuo atveju vartotojai, nors ir patyrę stresą bei nepatogumų, nukentėjo minimaliai“, – sakė Lietuvos turizmo asociacijos prezidentė Danutė Mažeikaitė.
LTA prezidentė pabrėžia, kad Lietuvos vartotojai, planuojantys poilsio keliones, neturi pagrindo abejoti kelionių organizatoriais ir kelionių agentūromis. „Šis konkretus atvejis parodo, kad Valstybinis turizmo departamentas vykdo rinkos kontrolę. Savo ruožtu galiu pareikšti, jog skiriame itin didelį dėmesį, kad asociacijai priklausančių kelionių organizatorių draudimo polisai atitiktų jų veiklos apimtį, todėl nuogastauti nėra jokio pagrindo“, – teigė D.Mažeikaitė.