-50% metinei prenumeratai. Velykų dovana!
Prenumeruoti

„Luminor“ bankas įspėtas už netinkamą kliento informavimą

Lietuvos banko valdyba įspėjo banką „Luminor“ už tai, kad kliento prašymu jam nesuteikė išsamios informacijos apie jo su banku sudarytų kreditavimo sutarčių vykdymą, nenagrinėjo jo pateiktų prašymų ir nepateikė atsakymų. 
„Luminor“
„Luminor“ / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Tokia sprendimas priimtas po to, kai Lietuvos bankas atliko kliento skundo tyrimą.

Bankų įstatyme įtvirtinta prievolė klientų prašymus (skundus) dėl su banku sudarytų kreditavimo sutarčių vykdymo ar banko veiksmų, kuriais bankas galėjo pažeisti sutarties su klientu ar teisės aktų reikalavimus, išnagrinėti ir raštu jam atsakyti ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų nuo jų gavimo dienos.

„Luminor“ bankas šios prievolės nevykdė – nepateikdamas atsakymų į kliento prašymus arba pateikdamas juos pavėluotai pažeidė Bankų įstatyme įtvirtiną prievolę.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Įsirenkite šildymą oras–vanduo ir gaukite kompensaciją net iki 70 proc.
Reklama
Kas svarbu įrengiant biurą: keturios interjero dizaino tendencijos
Reklama
Pavasario savaitgaliams ar atostogoms – laikas pajūryje: ne tik pailsėsite, bet ir sustiprinsite sveikatą
Reklama
Norintiems investuoti į NT projektų plėtrą – kaip išsirinkti projektą pagal paskirtį?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius