Vienomis iš savo sričių lyderių laikomos kompanijos teigia, kad jų veikla dar negrįžo į normalias vėžes: nukentėjo veikla uostuose, dingo siuntinių, klientai vis dar susiduria su sunkumais pateikiant ir sekant užsakymus.
Pavyzdžiui, didžiausia pasaulyje konteinerių krovinių operatorė „Maersk“ yra priversta keisti laivų maršrutus, nes vienuolikoje iš 76 pagrindinių uostų vis dar negalima įprastai kontroliuoti pristatymo į dokus ir krovinių krovos per IT sistemas. Tarp probleminių zonų minimas ir didžiausias Europoje ir trečias pagal dydį pasaulyje Roterdamo uostas. Bendrovė tikisi normalizuoti veiklą per šią savaitę.
Tuo tarpu „FedEx“ klientai socialiniuose tinkluose skundžiasi dėl vėluojančių ar dingusių siuntinių bei negalėjimo sekti savo siuntinių judėjimo. Daugiausia problemų kyla TNT padaliniui.
Didžiausios pasaulyje reklamos kompanijos WPP vadovas Martinas Sorrellis darbuotojams skirtame laiške parašė, kad atsistatymas kai kuriuose veiklos segmentuose vyksta greičiau nei kituose. „Atsižvelgiant į atakos mastą, negali būti greito ir universalaus sprendimo“, – apbrėžė jis.
Plataus vartojimo prekes gaminanti „Reckitt Benckiser“ perspėja klientus, kad kai kurios problemos dar neišspręstos, dėl ko gali vėluoti pristatymas.