Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Maxima LT“ kainų mažinimo kampanija – signalas tiekėjams

Nauja „Maxima LT“ kampanija dėl svarbiausių produktų kainų mažinimo, anot ekspertų, turėtų priversti suklusti tiekėjus, nepaisant to, kad bendrovė tikina, kad viskas bus daroma savo sąskaita, rašo „Verslo žinios“.
„Maxima“ Žvėryne
„Maxima“ Žvėryne / Luko Balandžio / 15min nuotr.

„Nemanau, kad vieninteliai šios kampanijos ištekliai bus bendrovės finansai, šiandienis pranešimas turėtų priversti suklusti ne tik pirkėjus, bet ir tiekėjus. Bus ieškoma sprendimų kartu su tiekėjais“, – sako SEB banko vyriausiasis ekonomistas ir prezidento patarėjas Gitanas Nausėda.

Neįvardytu norėjęs likti pašnekovas teigė, kad kiti prekybininkai blokuos „Maxima LT“ veiksmus, todėl prekybos tinklas nebus pigesnis. Anot jo, Lietuva yra kainai jautri rinka, todėl visiems svarbu būti pigiausiems, o pirmiausia reaguos ir savo pirkėjus gins „Norfa“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius