Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Maximos“ startą internete stabdo dvejonės

Žvalgybą internete pradėjęs prekybos tinklas „Maxima“ kol kas neskuba skelbti, kada plačiajai visuomenei duris atvers jos pirmoji parduotuvė internete. Stabdo abejonės, ar ši veikla bus rentabili.
Maxima
Maxima / Šarūno Mažeikos/BFL nuotr.

„Kol kas neturime kuo labai pasigirti“, – „Verslo žinioms“ sakė „Maximos LT“ atstovė Renata Saulytė.

Rugpjūčio pradžioje 5 tūkst. specialiai atrinktų lojalumo programos „Ačiū“ dalyvių „Maxima“ pasiūlė išbandyti parduotuvę internete, tačiau sprendimas dėl projekto ateities kol kas nepriimtas.

„Nusprendėme parduotuvės testavimą pratęsti dar trims mėnesiams“, – sakė įmonės atstovė.

Anot jos, pirmųjų trijų mėnesių rezultatai nebuvo labai įspūdingi. Per tris mėnesius užsakyta per 20 tūkst. vienetų prekių, tačiau tai sudaro tik 0,01 proc. bendros viso tinklo trijų mėnesių apyvartos.

„Jei dabar paleistume parduotuvę, ji būtų nuostolinga, tikimės, kad patobulinus patį apsipirkimo įrankį rezultatai bus geresni“, – sakė R.Saulytė.

Internetinės parduotuvės Assorti.lt direktorius Verneris Pugžlys sakė, kad jei ateitų toks banginis kaip „Maxima“ ir investuotų milijonus litų į savo internetinės parduotuvės reklamą, laimėtų visi interneto prekybininkai.

„Žmonės pagaliau suprastų, kad internete galima pirkti“, – įsitikinęs V.Pugžlys.

Tačiau, jo nuomone, bent jau artimiausius porą metų didieji nosies į internetą nekiš, nes ši veikla nebūtų pelninga.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius