-50% metinei prenumeratai. Velykų dovana!
Prenumeruoti

„Media House“ šiemet planuoja didinti pelną, pajamos turėtų siekti 22 mln. litų

Reklamos, žiniasklaidos pirkimo ir planavimo paslaugų agentūra „Media House“ šiemet planuoja didinti pelną, o agentūros pajamos, planuojama, turėtų pasiekti 22 mln. litų. Tai būtų 7 proc. daugiau nei 2010-aisiais, kai jos siekė 20,6 mln. litų. Pernai, palyginti su 2009-aisiais, pajamos didėjo 0,5 procento.

„Galime teigti, kad įmonės finansinės prognozės turi tvirtą pagrindą“, – Registrų centrui pateiktoje 2010 metų veiklos ataskaitoje rašo „Media House“.

Šiemet įmonė planuoja uždirbti 4,2 mln. litų bendrojo pelno (pardavimo pajamos atėmus pardavimo savikainą) – 5 proc. daugiau nei pernai (4,02 mln. litų). Grynojo pelno agentūra pernai uždirbo 981 tūkst. litų – 1,6 karto daugiau nei 2009 metais (624 tūkst. litų).

Agentūra anksčiau planavo pardavimo pajamas 2010 metais padidinti 1,7 karto iki 35 mln. litų ir gauti 4,9 mln. litų bendrojo pelno.

„Media House“ pernai, kaip ir 2009-ųjų pabaigoje, dirbo 18 darbuotojų, tačiau įmonė rašo, jog dėl sumažėjusios reklamos rinkos padidėjo darbuotojų kaita.

Vienintelė įmonės akcininkė yra to paties pavadinimo Estijos bendrovė „Media House“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Įsirenkite šildymą oras–vanduo ir gaukite kompensaciją net iki 70 proc.
Reklama
Kas svarbu įrengiant biurą: keturios interjero dizaino tendencijos
Reklama
Pavasario savaitgaliams ar atostogoms – laikas pajūryje: ne tik pailsėsite, bet ir sustiprinsite sveikatą
Reklama
Norintiems investuoti į NT projektų plėtrą – kaip išsirinkti projektą pagal paskirtį?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius