-50% metinei prenumeratai. Velykų dovana!
Prenumeruoti

Mobiliojo ryšio kainų kare – nuspėjami konkurentų žingsniai

Lietuvoje įsisiūbavus mobiliojo ryšio kainų karui, bendrovės atsaką konkurentams – klipą ar plakatą – sugeba pagaminti per naktį. „Verslo žinios“ rašo, kad, anot rinkos dalyvių, greitus atsakymus padėjo parengti ne informacijos nutekėjimas, o gebėjimas nuspėti konkurentų žingsnius ir turimi paruoštukai.
Pildyk atsakymasį Labas kontraktą
Pildyk atsakymasį Labas kontraktą

„Bitei“ pristačius neribotų pokalbių planus už 22 litus, jau kitą dieną su 1 litu geresniu pasiūlymu ir per naktį sukurta reklama pasirodė „Tele2“, dar po kelių dienų – ir „Omnitel“.

„Galbūt per parą ir neįmanoma visko paruošti, tačiau, kai nuspėji, nujauti ir žvelgi vienu žingsneliu į priekį, tada ir sugebi greitai atsakyti. Nesureikšminame fakto, ar per parą, ar per septynias dienas į mūsų pasiūlymą savu atsakė konkurentai. Svarbiau, jog startavome pirmieji, o priimto sprendimo sėkmę matuosime rezultatais“, – sakė „Bitės“ rinkodaros vadovas Pranas Kuisys.

„Bitė Lietuva“ dirba su „McCann Erickson Romania“ reklamos agentūra iš Rumunijos. „Tele2“ yra didžiausia reklamdavė Lietuvoje, dirba su „Adell Taivas Ogilvy“. „Omnitel“ naująjį komunikacijos ir rinkodaros stilių kūrė „Not Perfect | Y&R Vilnius“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Įsirenkite šildymą oras–vanduo ir gaukite kompensaciją net iki 70 proc.
Reklama
Kas svarbu įrengiant biurą: keturios interjero dizaino tendencijos
Reklama
Pavasario savaitgaliams ar atostogoms – laikas pajūryje: ne tik pailsėsite, bet ir sustiprinsite sveikatą
Reklama
Norintiems investuoti į NT projektų plėtrą – kaip išsirinkti projektą pagal paskirtį?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius