Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Mobiliųjų telefonų savininkams pinigines teks praverti plačiau

Žmogus naudojasi išmaniuoju telefonu
123rf nuotr. / Žmogus naudojasi išmaniuoju telefonu
Šaltinis: specialiai 15min.lt iš Londono
0
A A

Mobiliojo ryšio kainos Lietuvoje yra vienos žemiausių visoje Europos Sąjungoje. Dar labiau jas numušė praėjusiais metais įvykę operatorių kainų karai. Tuo metu rinkai buvo pasiūlyti itin patrauklūs mėnesiniai planai, kurių kaina nesiekė dešimties litų. Šiuo metu tokių planų tektų gerai paieškoti, o telekomunikacijų bendrovės ieško būdų, kaip auginti savo pelnus itin aršios konkurencijos sąlygomis.

Atkreipiamas dėmesys, kad tipinė mobiliojo telefono sąskaita šiuo metu yra mažesnė nei mėnesio prenumerata daugelyje tinklalapių, o ryšiui išleidžiama suma neviršija kelių puodelių kavos kainos.

Nikolas Sonkinas
Nikolas Sonkinas

„Tele2“ vykdantysis viceprezidentas ir Vidurio Europos bei Eurazijos regiono vadovas Nikolas Sonkinas teigia, kad Lietuvoje kainų dugnas buvo pasiektas pernai. Šiuo metu kainos rinkoje po truputį kyla ir, jo manymu, ši tendencija išliks. Operatorių pajamas augins ir sparčiai diegamas 4G interneto ryšys, kuris leis duomenis siųsti žymiai sparčiau.

Kaina rūpi mažiau

Telekomunikacijų bendrovės atsiduria sudėtingoje situacijoje, kai tenka išlaikyti itin mažas kainas daug investuojant į technologijų atnaujinimą ir klientų aptarnavimą, – teigė M.Granrydas.

„Kai sąskaitos už mobiliuosius telefonus siekia tiek, kiek kainuoja keli puodeliai kavos, bendrovės nebegalės išlikti siūlydamos tik mažesnę kainą. Klientams tai rūpi vis mažiau. Šalia mažiausios kainos turės atsirasti išskirtinė paslaugų kokybė ir klientui patrauklios vertybės“, – Londone investuotojams ir tarptautinei žiniasklaidai sakė „Tele2“ įmonių grupės vadovas Matsas Granrydas.

Pasak jo, telekomunikacijų bendrovės atsiduria sudėtingoje situacijoje, kai tenka išlaikyti itin mažas kainas daug investuojant į technologijų atnaujinimą ir klientų aptarnavimą. Tai galima daryti tik dirbant itin efektyviai, atsisakant pasenusių ir neveikiančių sprendimų, neprisirišant prie senos įrangos.

TAIP PAT SKAITYKITE: „Tele2” 4G ryšį telefone pasiūlys dar šiemet

Bendrovės ateities pajamas linkusios sieti ne su balso paslaugomis, o su sparčiai didėjančiais duomenų srautais, kuriuos gerokai padidins ateinantis 4G interneto ryšys. Anot M.Granrydo, „Tele2“ turi išlikti mažų kainų lydere, tačiau iki 2017 m. bus investuotos didžiulės lėšos stiprinant ir kitus veiklos aspektus.

Švedų darbo vietos keliauja į Latviją

IT centro perkėlimas į Latviją nereiškia, kad mažės darbo vietų Lietuvoje, bet jų mažės Švedijoje, – teigė N.Sonkinas.

Baltijos šalių regioną kuruojantis N.Sonkinas pasidžiaugė sprendimu Latvijoje atidaryti naują „Tele2“ informacinių paslaugų centrą.

„Tokias pačias galimybes vertiname ir Lietuvoje. Taip geriau išnaudosime sinergiją ir dirbsime efektyviau. Didžiausi pokyčiai laukia centrinės būstinės. Centro perkėlimas į Latviją nereiškia, kad mažės darbo vietų Lietuvoje, bet jų mažės Švedijoje“, – kalbėjo jis.

Pasak N.Sonkino, šiuo metu vertinama galimybė tokį centrą steigti ir Lietuvoje. „Rygoje atidarytas paslaugų centras skirtas sąskaitų ir tinklo technologijų klausimams spręsti bei padėti mūsų klientams. Yra ir kitų veiklos sričių, kurios galėtų būti perkeltos į Lietuvą ar Estiją. Dabar tai vertiname“, – minėjo vienas iš „Tele2“ vadovų.

BFL nuotr./Latvijos sostinė Ryga
BFL nuotr./Latvijos sostinė Ryga

Jo teigimu, bendrovė turi veikti efektyviai, o tai reiškia, kad ne viską galima daryti brangiose šalyse. „Esame bendrovė, kuri orientuota į augimą. Nuo to, kiek sėkmingai įgyvendinsime savo strategiją, priklauso ir naujos darbo vietos. Taip pat ir Lietuvoje“, – teigė pašnekovas.

Siūlys žemiausias kainas

Kiekvieną dieną skambinu Lietuvos skyriaus vadovui Petrui Masiuliui ir primenu, kad užmigti ant laurų negalime. Pasaulyje daug pavyzdžių, tokių kaip IBM ar „Nokia“, kai milžiniškos bendrovės susidūrė su didžiulėmis problemomis savo rinkose, nes prarado budrumą, – minėjo „Tele2“ grupės viceprezidentas.

Paklaustas, kaip Lietuvą paveiks Londone pristatyta nauja „Tele2“ strategija, N.Sonkinas užtikrino, kad bendrovė niekada nesitrauks nuo žemiausios kainos strategijos: „Iki šiol tai buvo pagrindinis mūsų pranašumas. Šiandieninėje rinkoje to nepakanka. Turime siekti aukščiausios paslaugų kokybės, didinti jų įvairovę.

Mūsų klientai tikrai gali būti ramūs, kad jiems visada bus pasiūlyta geriausia kaina.  Didesnį nei konkurentų pelną mūsų bendrovei garantuoja didelė klientų bazė ir jų lojalumas.

Kiekvieną dieną skambinu Lietuvos skyriaus vadovui Petrui Masiuliui ir primenu, kad užmigti ant laurų negalime. Turime galvoti apie klientus ir kukliai dirbti savo darbą. Pasaulyje daug pavyzdžių, tokių kaip IBM ar „Nokia“, kai milžiniškos bendrovės susidūrė su didžiulėmis problemomis savo rinkose, nes prarado budrumą ir esminiams iššūkiams skyrė per mažai pastangų.“

Juliaus Kalinsko/15min.lt nuotr./Petras Masiulis
Juliaus Kalinsko/15min.lt nuotr./Petras Masiulis

N.Sonkinas optimistiškai vertino ir 4G interneto Lietuvoje ateitį. „Mes turime moderniausius ryšio tinklus, į kuriuos investavome 50 mln. eurų. Vis dar laukiame galimybės visiškai išnaudoti dažnius. Tai pagerins interneto greitį patalpose, o tai itin svarbu, nes žmonės mobiliaisiais įrenginiais dažniausiai naudojasi ne gatvėse, o namuose ar biuruose. Galite būti ramūs, kad interneto greičiu mes nuo konkurentų neatsiliksime.

Daugelis naujų šiuo metu rinkoje parduodamų telefonų turi 4G interneto funkciją. Po keleto metų 4G telefonų bus apie 80 proc. Tai, kas Švedijoje užtruko penkerius metus, Lietuvoje užtruks dvejus. Tinklai tam paruošti. Yra didžiulis kiekis turinio, kuris patrauklus vartotojui, – žaidimai, filmai, skaitmeninės pramogos. Žmonės nori visu tuo naudotis“, – sakė jis.

Kainų dugnas jau buvo

Rinkoje mes jau matėme kainų dugną. Dabar kainos po truputį kyla. Tikiu, kad ši tendencija tęsis, – prognozavo N.Sonkinas.

„Tele2“ viceprezidentas prognozavo, kad mobiliojo interneto srautai Lietuvoje sparčiai augs, kai tik žmonės turės galimybę turinį pasiekti greitai ir už žemą kainą.

„Mūsų užduotis nėra skatinti vartotojus naudoti kuo daugiau turinio. Mūsų tikslas yra, kad klientai naudotų „Tele2“ turiniui pasiekti“, – nurodė pašnekovas.

Kalbėdmas investuotojams N.Sonkinas priminė, kad „Tele2“ Lietuvoje pelnu lenkia savo konkurentų rezultatus kartu sudėjus.

TAIP PAT SKAITYKITE: „Tele2“ už 10 tūkst. litų įsigijo prekybos partnerę UAB „Personalo valdymas“

Paklaustas, ar prasidėję kainų karai gali atsinaujinti ir ar yra riba dar labiau leisti kainas, jis atsakė neigiamai: „Rinkoje mes jau matėme kainų dugną. Dabar kainos po truputį kyla. Tikiu, kad ši tendencija tęsis. Taip pat manau, kad pajamos augs dėl didėjančio duomenų vartojimo. Tuo pat metu reikia suprasti, kad kai tavo paslauga kainuoja tiek mažai, klientui kaina nebėra tokia svarbi. Kainos rinkoje turėtų šiek tiek kilti, bet jos liks labai patraukliomis.“

„Scanpix“ nuotr./Piniginė
„Scanpix“ nuotr./Piniginė

Pasiteiravus, ar „Tele2“ neplanuoja į Lietuvą atvesti tokių pasaulinių televizijos kanalų kaip HBO, kurio filmai Švedijos abonentams su tam tikrais planais siūlomi nemokamai, N.Sonkinas patikino, kad derybos vyksta ir Lietuvos vartotojai panašių pasiūlymų gali tikėtis.

„Negaliu kalbėti apie tikslius pavadinimus, tačiau šiuo metu vyksta derybos su keliomis pasaulinėmis televizijos bendrovėmis dėl jų paslaugų pristatymo Baltijos šalyse. „Tele2“ pradėjo nuo muzikos, tačiau tuo neapsiribosime“, – sakė jis.

informacija
TELE2, UAB
Vadovas: Petras Masiulis Darbuotojų sk.: 117 2015m . Pajamos: > 100 mln. Eur
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Temos: 2 Tele2 Kaina
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką