Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Mokėjimo kortelės siūlo šimtus nuolaidų, dalis verslininkų pirkėjų pagausėjimo nepastebi

Sukčiai rado naują apgaudinėjimo būdą – iš patiklių žmonių perka bankų korteles.
Andriaus Ufarto/BFL nuotr. / Mokėjimo kortelės
Šaltinis: BNS
0
Skaitysiu vėliau
A A

Vis daugiau bankų klientus vilioja siūlydami mokėjimo korteles su dešimtimis ar šimtais nuolaidų, bet į šias programas įsitraukę verslininkai ne visuomet sulaukia daugiau klientų.

Specialistai aiškina, kad labai ilgas nuolaidų sąrašas – klaida, nes retas klientas visą perskaito, tad galimybė, kad kortelė atves klientą būtent į tavo parduotuvę, mažėja, pirmadienį rašo dienraštis „Verslo žinios“.

Viliodami klientus bankai meta į rinką vis naujų mokėjimo kortelių, suteikiančių galimybę gauti nuolaidų šimtuose parduotuvių. Šios kortelės lenktyniauja, kuri labiau išplės nuolaidas siūlančių prekybos partnerių ratą.

Štai kortelės „SEB Laisvalaikis MasterCard“ savininkams siūloma naudotis nuolaidų programa, kurioje dalyvaujantys daugiau kaip 450 partnerių teikia nuolaidas įvairioms laisvalaikio prekėms ir paslaugoms.

Ūkio banko kortelė „Olialia“ siūlo nuolaidų 450-yje vietų.

Vos prieš porą mėnesių dienos šviesą išvydusi „DnB NORD“ nuolaidų kortelė „Daily Card“ jau giriasi rekordu – esą jos nuolaidų tinklas išplėstas iki 1,262 tūkst. prekybos vietų ir tapo didžiausiu tarp bankų kortelių.

Bankai aiškina, kad tokios nuolaidų prikimštos mokėjimo kortelės naudingos visiems. Vartotojas gali pirkti pigiau ir jam nebereikia nešiotis krūvos įvairių nuolaidų kortelių. Bankas uždirba iš kortelių pardavimo ir administravimo mokesčių. Prekybininkai sulaukia naujų pirkėjų. 

Tačiau prekybininkai skirtingai vertina šių kortelių naudą.

Kelionių organizatorės „Želesa“ savininkas Leonidas Fedorenka neslepia nusivylęs dalyvavimo „Olialia“ nuolaidų programoje rezultatais: „Tikėjomės turistų srauto, juk pasiūlėme didelių nuolaidų. Tačiau negalėčiau pasakyti, kad gavome daug naudos“, – sako jis

Restoranų „Fortas“ rinkodaros vadovas Kęstutis Markevičius sako, kad „Forto“ ir „Forto dvaro“ restoranai bankų kortelių programose dalyvauti neketina, nuolatiniams lankytojams dalija savas lojalumo korteles. „Jų atžvilgiu būtų nesąžininga pradėti dalyti nuolaidas visiems iš eilės“, – sako „Forto“ rinkodaros vadovas.

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.
Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką