Dabar populiaru
Publikuota: 2015 gegužės 13d. 17:31

Mokytis į Lietuvą atvykęs estas Mikkas Lembergas džiaugiasi atrastomis karjeros galimybėmis

Nuotrauka iš neseniai vykusių bėgimo varžybų, kuriose dalyvavo kartu su kolegomis ir įveikė 10 km ditanciją. Mikkas kairėje.
Nuotrauka iš neseniai vykusių bėgimo varžybų, kuriose dalyvavo kartu su kolegomis ir įveikė 10 km ditanciją. Mikkas kairėje.
Vis dar studijuojantis Tartu universitete, paskutiniame verslo vadybos ir ekonomikos kurse, šiuo metu estas Mikkas Lembergas savo gyvenimą ir karjerą sieja su Vilniumi. Baigęs skaitmeninės komunikacijos studijų programą pirmojoje Lietuvoje reklamos mokykloje „The Atomic Garden Vilnius“, jis šiuo metu sėkmingai darbuojasi skaitmeninės rinkodaros agentūroje „The Chocolate“ ir trumpai pasakoja apie gyvenimo Vilniuje ypatumus.

„Gyvenimas Lietuvoje iš tiesų nelabai skiriasi nuo gyvenimo Estijoje. Man čia labai patinka, ir jei tik mano antroji pusė galėtų būti kartu su manimi, viskas būtų beveik tobula. Vilniuje šaunu tai, kad čia yra tiek daug veiklos – nuo lankymosi parodose ir muziejuose iki įvairiausių barų, restoranų, parduotuvių. Esu iš nedidelio miesto Tartu ir, palyginus su juo, Vilnius yra didmiestis, tad sparčiu jo gyvenimo tempu aš ir mėgaujuosi. Taip pat, kainos visur yra gana geros, tad tai taip pat privalumas“, – pasakoja jis. 

Vilniuje šaunu tai, kad čia yra tiek daug veiklos – nuo lankymosi parodose ir muziejuose iki įvairiausių barų, restoranų, parduotuvių. 

Į Vilnių Mikkas atvyko lankyti skaitmeninės komunikacijos kurso rudenį duris atvėrusioje reklamos mokykloje.

„Mokytis „The Atomic Garden Vilnius“ buvo puiku ir esu labai patenkintas, kad visiškai atsitiktinai ją atradau. Jau rekomendavau ją savo draugams ir rekomenduočiau kiekvienam, besidominčiam rinkodara bei norinčiam peršokti keletą karjeros pakopų iš karto mokantis tik pačius praktiškiausius dalykus, į šalį nustumiant visą pilstymą iš tuščio į kiaurą", – džiaugiasi jis.

Paklaustas, ar per laiką, praleistą reklamos mokykloje, pasikeitė požiūris į skaitmeninę komunikaciją ir socialinius tinklus, Mikkas atsako, kad asmeninio naudojimo lygmenyje – ne. 

„Vis dėlto, jei kalbėsime apie prekės ženklų komunikaciją ir rinkodarą, nuomonė pasikeitė stipriai. Anksčiau maniau, kad viskas sukasi apie smagų laiko leidimą, improvizavimą ir „kietą“ turinį (kas irgi gali būti labai sėkminga, jei esi ypatingai talentingas ir tau tiesiog sekasi), bet dažniausiai viskas turi būti itin gerai apgalvota ir suplanuota. Nenoriu atskleisti visų paslapčių, kurių išmokau. Norėdami sužinoti daugiau, būtinai turėtumėte mokytis“, – šypsodamasis sako Mikkas. 

Dažnas lietuvis, lygindamasis su estu, mato save kaip kitokį ir visiškai nepanašų tiek požiūrių, tiek gyvenimo būdo prasme, tiek, tikėtina, ir socialinių medijų vartojimo įpročiais. Tuo tarpu, Mikk teigia, kad negalėtų įvardinti jokių ryškių skirtumų. 

„Jauni žmonės visur labai panašūs ir naudojasi tokiomis pat platformomis, tad ir būdai, kaip jomis naudojasi, yra ganėtinai panašūs. Net ir atmosfera Estijos reklamos industrijoje yra labai panaši kaip ir čia“, – teigė jis.

Per keletą gyvenimo mėnesių Lietuvoje, Mikkas jau spėjo atrasti ir nemažai vilniečių mėgstamų vietų. 

Asmenukė iš „The Chocolate“ ofiso. Mikkas susilažino su savo mergina, gyvenančia Estijoje, kad kasdien pasidarys po asmenukę, apibūdinančią tą dieną.
Asmenukė iš „The Chocolate“ ofiso. Mikkas susilažino su savo mergina, gyvenančia Estijoje, kad kasdien pasidarys po asmenukę, apibūdinančią tą dieną.

„Tikrai galiu pavadinti save maisto mylėtoju, negalinčiu nesimėgauti burgeriais ir picomis. Šiuo metu savo vietomis-favoritėmis galiu pavadinti „Meat Lovers Pub“, „Jurgį ir drakoną“, „Boom Burgers“ ir, beabejo, „Le Butcher“. Taip pat, „Donut Lab“ turi labai gerų spurgų.

Dar atradau „Kablį“, kuriame pasirodo beprotiškai geri atlikėjai ir renginiai vyksta praktiškai nemokamai. Ypač palyginus su Helsinkio kainomis, kur anksčiau yra tekę keliauti, kai norėjau pamatyti keletą gerų pasirodymų“, – vardino estas.

Didelis sportinių batelių entuziastas Mikkas tarp mėgstamų vietų mini ir specializuotą jų parduotuvę „Springs“.

„Visada labai domėjausi sportu – su juo ir sporto renginiais mane sieja ilga istorija. Gyvendamas Estijoje dirbau skirtingose pareigose įvairiose sporto prekių parduotuvėse, vėliau organizavau tiek smulkesnius, tiek ir didesnius sporto renginius. Populiariausias jų – „Student Summer Games“.

VIDEO: Studentų vasaros žaidynės

Galima sakyti, kad domėjimasis sportiniais bateliais prieš keletą metų mane paskatino susidomėti rinkodara ir visais skaitmeniniais dalykais, o vėliau – atrasti reklamos mokyklą ir atvykti gyventi į Vilnių“, – pasakoja Mikkas.

Nors daug svečių iš Estijos Mikkas dar neturėjo, nes didžioji dalis jo draugų rudenį ir pavasarį sukasi moksluose ir darbuose, vasarą jiems atvykus žada aprodyti visą senamiestį, Užupį, pakviesti pavalgyti į keletą savo jau mėgstamiausių vietų ir, žinoma, įlipti į Gedimino bokštą ir pasimėgauti atsiveriančiu Vilniaus vaizdu.

Atsakydamas į klausimą, kokia bus kita stotelė po Lietuvos, Mikk atsako trumpai: „Dar nežinau, tikrai mėgaujuosi savo laiku, leidžiamu Vilniuje. Laikas praleistas „The Atomic Garden Vilnius“ mokykloje ir „The Chocolate“ agentūroje yra puikus – dėka visos šaunios komandos. Kas laukia ateityje, dar pamatysiu.“

Norėdamas tęsti – užsiregistruok

Temos: 2 Tartu Estija

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Vardai

Metas rinktis

Esports namai

Kiekvienas gali

URBAN˙/

Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką