Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Nauji „Omnitel“ planai sukėlė pasipiktinimą

Mobilusis telefonas
Šarūno Mažeikos/BFL nuotr. / Mobilusis telefonas
Šaltinis: 15min
0
A A

Naujieji „Omnitel“ privaloma tvarka įvedami planai sukėlė tiek gyventojų skundų laviną, tiek įmonių pasipiktinimą.

Kaip rašo dienraštis „Verslo žinios“, Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba gavo daugybę vartotojų paklausimų dėl „Omnitel“ veiksmų, tačiau iš pačios bendrovės tarnyba paaiškinimų dar negavo. Skundų gauna ir Ryšių reguliavimo tarnyba (RRT).

„Omnitel“ staigmenos netenkina ir įmonių. Dienraščio kalbintos AB „Tauragės maistas“ direktorius teigė, jog šis planas yra „ne šių laikų“ ir įmonė dabar priversta taupyti visur, taip pat ir pokalbiams. UAB „Samarina“ vadovas teigia, kad visi šiandien stengiasi taupyti, o „Omnitel“ nori išlikti su tokiomis pačiomis pajamomis kaip anksčiau. Įmonės vadovas neatmeta galimybės su 120 klientų pabėgti pas kitą operatorių.

Tuo tarpu „Omnitel“ vadovai teigia, kad naują kainodarą rinka sutiko palankiai ir ji pasiteisina. „Omnitel“ rinkodaros direktorius Giedrius Makauskas taip pat sakė, jog su nepatenkintomis įmonėmis kiekvienu atveju bus kalbamasi ir aiškinamasi.

Jis teigė, jog verslininkai, išleisdami tokią pačią sumą kaip pernai, šiemet galės skambinti daugiau ir tokiu būdu „daryti“ verslą.

Apie tai, kad klientai užvertė skundais RRT, jau rašė dienraštis „15 minučių“. RRT Teisės departamento laikinosios direktorės Gintarės Lapkauskienės teigimu, skundų jie gauna ir telefonu, ir raštu, ir elektroniniu paštu. „Pagal taisykles, paslaugų tiekėjo teisė keisti kainas ar sutarties sąlygas turi būti numatyta sutartyje su abonentu. Jei to numatyta nėra ir sąlygas arba kainą paslaugos tiekėjas pakeičia savavališkai, abonentas turi teisę nutraukti sutartį su tiekėju ir nemokėti netesybų“,  sakė G.Lapkauskienė. Tačiau, anot jos, RRT ginčus pirmiausia siūlo spręsti taikiai. „Gavę skundą pirmiausia mėginame šalis sutaikyti: neretai paslaugos tiekėjas pasiūlo abonentui patrauklų variantą ir jie susitaria. Be to, viskas priklauso ir nuo abonento norų – ar jis pageidauja nutraukti sutartį, ar tiesiog panaikinti pakeitimus joje“, – aiškino specialistė. Pasak jos, tokie ginčai paprastai išnagrinėjami per 20 darbo dienų.

informacija
TELIA LIETUVA, AB
Vadovas: Kęstutis Šliužas Darbuotojų sk.: 2223 2015m . Pajamos: > 100 mln. Eur
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką