„DataCenter“ duomenimis, parengtais pagal VĮ „Regitra“ informaciją, balandį Lietuvoje užregistruoti 855 nauji lengvieji automobiliai, tai yra net 71 proc. mažiau nei tuo pačiu laikotarpiu pernai (2906 vnt.). Asmeninės paskirties automobilių registravimas nukrito 68 proc. (iki 799 vnt.), o komercinės paskirties transporto priemonių rinka smuko net 85 %, iki (56 vnt.). Ekonominė situacija Lietuvoje beveik sustabdė prekybą komercinės paskirties automobiliais. Įmonės darbui neperka naujų automobilių, o apkarpius biudžetą naujų mašinų pirkimą stabdo ir biudžetinės įstaigos, teigiama pranešime spaudai.
Pagal markes į pirmąją vietą balandį pakilo „Mazda“ (121 vnt.). Antroje vietoje – „Toyota“, kurių užregistruota 118 vnt. „Volkswagen“ tradiciškai šiais metais yra trečioje vietoje (70 vnt.). Nuo metų pradžios pirmauja „Mitsubishi“ (328 vnt.), toliau rikiuojasi „Toyota“ (293 vnt.) ir „Volkswagen“ (285 vnt.). Tarp asmeninės paskirties automobilių balandžio mėnesį į pirmą vietą pakilo „Mazda“ (121 vnt.), antroje vietoje – „Toyota“ (114 vnt.), trečioje rikiuojasi „Nissan“ (65 vnt.). Populiariausia markė per pirmus keturis šių metų mėnesius – „Toyota“ (284 vnt.).
Tarp komercinės paskirties automobilių šių metų ketvirtą mėnesį pirmą vietą dalijasi „Mitsubishi“ ir „Fiat“ (po 10 vnt.), antroje – „Volkswagen“ (9 vnt.), trečioje vėl dvivaldystė „Ford“ ir „Iveco“, kurių užregistruota po 5 vnt. Nuo metų pradžios pirmauja „Ford“ (108 vnt.)
Pagal modelius tarp asmeninės paskirties automobilių pirmą vietą balandį užėmė „Mazda 6“. Šio modelio automobilių užregistruota net 118 vnt. Antroje vietoje atsidūrė „Nissan Qashqai“ (50 vnt.), trečioje – „Renault Megane“ (48 vnt.). Per pirmus keturis mėnesius populiariausias modelis buvo „Mazda 6“ (138 vnt.).
Tarp komercinių automobilių balandį populiariausias buvo „Mitsubishi L200“ (10 vnt.). Šis modelis komercinių automobilių segmente pirmauja ir pagal rezutatus nuo metų pradžios (91 vnt.).