Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Naujų vežėjų ieškantis Vilniaus oro uostas pinga

Naujų galimybių ieškantis tarptautinis Vilniaus oro uostas (TVOU) vidutinį keleivio mokestį sumažino maždaug 2 kartus ir intensyviai derasi su potencialiomis naujomis oro bendrovėmis, kurios turėtų paaiškėti kovo pabaigoje.
Naujasis TVOU vadovas T.Vaišvila sumažino uosto mokesčius ir ketina pradėti reorganizaciją.
Naujasis TVOU vadovas T.Vaišvila sumažino uosto mokesčius ir ketina pradėti reorganizaciją. / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

TVOU vadovas Tomas Vaišvilaketvirtadienį spaudos konferencijoje sakė, kad sumažinus keleivio pervežimo mokestį, Vilniaus oro uosto mokesčiai susilygino su kitų Baltijos šalių. Nuo vasario oro linijų bendrovei pervežti vieną keleivį per Lietuvos sostinę kainuoja apie 11 eurų (apie 35 Lt), iki pakeitimų kaina buvo apie 19-20 eurų (apie 70 Lt).

„Šiuo atžvilgiu Vilniaus oro uostas tapo konkurencingas su Ryga ir Talinu“, – teigė oro uosto vadovas.

Pasak jo, oro uosto mokesčių mažinimas jau yra siūlomos aviakompanijoms, kurios potencialiai galės dengti vasario viduryje veiklą nutraukusios „flyLAL-Lithuanian Airlines“ skrydžius.

„Mūsų pasiūlymas yra toks: pirmus metus neimti nusileidimo mokesčio ir taikyti 10 proc. nuolaidą keleivio mokesčiui, antrus metus – taikyti 50 proc. nuolaidą nusileidimo mokesčiui. Oro linijoms tai patrauklu“, – aiškino T.Vaišvila.

Turime daugybę neišnaudotų galimybių: pastatų, kuriuos galima nuomoti, besidubliuojančių funkcijų, kurias galima atiduoti privačioms įmonėms. Sakė T.Vaišvila.

Anot jo, tikimasi, kad nuo kovo pabaigos pavyks atidaryti skrydžius 5 kryptimis į Amsterdamą, Berlyną, Romą, Paryžių ir Londoną.

T.Vaišvila atsisakė atskleisti, kurios avialinijos pakeis „flyLAL-Lithuanian Airlines“.

„Kol neturime sutarčių, dėl komercinių priežasčių negalime atskleisti, kurie kandidatai rimčiausi. Į tai jautriai reaguotų mūsų potencialūs partneriai“, – sakė T.Vaišvila.

Apkarpys struktūrą

Naujasis TVOU vadovas taip pat minėjo, jog bus reorganizuojama oro uosto struktūra.

„Turime daugybę neišnaudotų galimybių: pastatų, kuriuos galima nuomoti, besidubliuojančių funkcijų, kurias galima atiduoti privačioms įmonėms“, – vardijo T.Vaišvila.

Taip pat ketinama mažinti darbuotojų skaičių, naikinti dominavimą teikiant tokias paslaugas kaip taksi.

Oro uostas ketina didinti dalį pajamų, gaunamų iš ne aviacinės veiklos.

„Dabar pajamos iš ne aviacinės veiklos sudaro apie 5 proc., kituose oro uostuose tai sudaro 35-40 proc., tai gali būti nuoma, maitinimo paslaugos“, – sakė T.Vaišvila.

Anot T.Vaišvilos, reorganizavus TVOU, tikimasi padidinti pajamas ir uosto konkurencingumą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius