Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Next“ planas – ne mažiau kaip 10 parduotuvių Baltijos šalyse

Britų drabužiu prekybos ženklo „Next“ franšizės pirkėjai – Latvijos bendrovė „Modir“ – Baltijos šalyse planuoja atidaryti ne mažiau kaip dešimt šio prekės ženklo parduotuvių, rašo „Verslo žinios“.
„Next“ parduotuvė
„Next“ parduotuvė / „Scanpix“ nuotr.

Latvijos sostinėje Rygoje penktadienį atidaryta antra „Next“ prekės ženklo parduotuvė. Pirmoji 730 kvadratinių metrų ploto „Next“ parduotuvė pernai rugsėjį duris atvėrė Vilniaus „Akropolyje“.

Latvijos bendrovė „Modir“ teigia, kad moteriškais, vyriškais ir vaikiškais drabužiais, avalyne bei aksesuarais prekiaujantis parduotuvių tinklas plėsis ir toliau. Pasak bendrovės, jau deramasi dėl kelių naujų parduotuvių Latvijoje, taip pat artimiausiu metu nauja parduotuvė turėtų duris atverti Klaipėdoje.

Į Estiją tinklas planuoja žengti 2014 metais. „Modir“ valdo tris plėtrą vykdančias bendroves kiekvienoje iš Baltijos šalių: „NX.LV“, „NX.LT“ ir „NX.EE“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius