Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti

„NFQ Technologies“: prekybininkai nekaupia arba nepanaudoja generuojamų duomenų

Mažmeninės prekybos įmonės nepakankamai išnaudoja duomenų analitikos sprendimų teikiamas galimybes ir praleidžia progą geriau suprasti savo klientų elgseną bei optimizuoti verslo procesus, „Verslo žinioms“ teigė duomenų analitikos, mašininio mokymosi ir dirbtinio intelekto paslaugas teikiančios bendrovės „NFQ Technologies“, verslo vystymo vadovas Tadas Četkauskas.
BNS nuotr.
BNS nuotr.

Pasak jo, nors prekybininkai kasdien generuoja itin didelius duomenų kiekius, dažniausiai jų nekaupia, praktiškai nepanaudoja: „Svarbu paminėti, kad mūsų prekybos sektorius neišnaudoja galimybių, kurių suteikia itin išvystyta „Apple“ ir „Google“ technologinė ekosistema, skirta pirkėjo identifikacijai, taip pat dar nedaugelis siūlo personalizuotų mokėjimo sprendimų, reta kuri siūlo trumpalaikio galiojimo kuponus ir kitas itin patogias klientui šių ekosistemų paslaugas“.

Pasak jo, susidaro įspūdis, kad įmonės verslo analitikos duomenis patiki įvairioms trečiųjų šalių sistemoms, pavyzdžiui, „Google Analytics“, kurios pateikia tik suvidurkintas ataskaitas apie esamą situaciją ir tendencijas, tačiau pačios įmonės nevaldo ir nekaupia savo pačių verslo generuojamų duomenų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Reklama
Benediktas Vanagas: stipriai išprakaitavus geriant vien vandenį kenčia kūno produktyvumas – trūksta energijos, sunku susikoncentruoti, darai klaidas
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Užsisakykite 15min naujienlaiškius